Toon posts:

niet kunnen bellen en gebeld worden.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De experiabox heeft een aantal dagen goed gewerkt. (maar volgens hetnet is de box van iemand anders op de nummerweergave komt ook een ander nummer te staan. Sinds een uurtje kunnen we niet gebeld worden en wegbellen. Als ik met mijn mobiel bel geeft hij in gesprek aan. Experiabox er tussen uit gegooid en we kunnen weer bellen. Iemand een idee wat er aan de hand is ?

Het Net weet het niet meer.

Alvast bedankt.

• Kvn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:05

Kvn

Je kunt sinds een uurtje niet bellen en Het Net weet nu al niet meer hoe het op te lossen? Dat geloof ik niet, heb je ze wel gebeld ofzo :?

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:25

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Kvn schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 15:12:
Je kunt sinds een uurtje niet bellen en Het Net weet nu al niet meer hoe het op te lossen? Dat geloof ik niet, heb je ze wel gebeld ofzo :?
Contradiction in terminus :D (ofzo :P )

Maar idd, ff met je mobiel ;) bellen naar de KPN klantenservice, die kunnen je dnek ik wel helpen :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• hendrikjan
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online

hendrikjan

VOORMALIG STUNTMAN

Verwijderd schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 12:23:
De experiabox heeft een aantal dagen goed gewerkt. (maar volgens hetnet is de box van iemand anders op de nummerweergave komt ook een ander nummer te staan. Sinds een uurtje kunnen we niet gebeld worden en wegbellen. Als ik met mijn mobiel bel geeft hij in gesprek aan. Experiabox er tussen uit gegooid en we kunnen weer bellen. Iemand een idee wat er aan de hand is ?

Alvast bedankt.
ik begrijp hier helemaal niets van ...

• _AuToMaTiC_
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
(overleden)
Is dat zo'n box waar je kabel van het ISRA punt ingaat en dan telefonie en internet eruit komen....
Dan moet je het eens proberen (Als je die ertussen hebt zitten) om je splitter ertussen uit te halen...
Want dan kan het zijn dat je lijn nu om is gezet. (Na ongeveer 7 dagen voor internet bellen)

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-02 14:07

PcDealer

HP ftw \o/

Verwijderd schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 12:23:

Van wat ik er van begrijp: Experiabox is aan een andere persoon en andres gekoppeld. Blijkbaar is iemand er achter gekomen en iets in de koppeling gewijzigd. Dit lijkt mij een 2nd/3rd supportline probleem.

Daarom werkt telefoon wel zonder de box.

[ Voor 3% gewijzigd door PcDealer op 21-07-2006 15:27 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Kvn schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 15:12:
Hier geloof ik ook inderdaad weinig van.
Aangezien hetnet je experiabox kan overnemen(wat ik uit je andere topic door iemand vernomen heb , dmv een TSM sessie....HIER) kunnnen zij ook vast wel kijken of het een misconfiguratie is.
Tenminste ik vermoed dat het aan de box ligt , omdat als je deze ertussenuit haalt de rest wel gewoon werkt(wat dus niet duidt op storing op de lijn).

Eerst ff duidelijk met hetnet bellen , die weten het vast wel :+
Want zij leveren die dingen , dus als zij het niet weten , dan wij waarschijnljik ook wel niet :+

[ Voor 24% gewijzigd door degroot op 21-07-2006 15:37 ]

www.degroot-it.nl

Verwijderd

Topicstarter
Weer gebeld met Het Net, er is een fout met de experiabox die is namelijk niet aan ons telefoonnumer gekoppeld. Kpn medewerker had vanmiddag gedeelte veranderd maar nog niet alles. (blijkt achteraf) Ik kan namelijk niet 1368 bellen en de box activeren. Het is een technisch en administratief probleem. Ik krijg al mijn kosten vergoed vanaf de dag dat ik de experiabox aangesloten had en het had moeten werken. Ook de gewone kosten die van bellen naar vaste nummers. Na het weekend gingen ze er weer mee aan de slag.

Ben ik nu 1 van de uitzonderingen waar het niet werkt, of zijn er meerdere met veel problemen.

Ik heb deze box namelijk voor mijn schoonouders besteld en wilde zelf in december overstappen, had daarvoor al een nieuwe vaste lijn bij KPN besteld omdat we met een alarm zitten wat altijd moet blijven werken. Wat zouden jullie doen ? Toch Internetplusbellen bestellen of zitten waar je zit.
Ik heb op het moment Orange (voorheen Wanadoo) maar kan daar geen internetplusbellen(livebox) bestellen voor onbeperkt bellen en een ander Orange (bv Familie pakket) gaat ook niet omdat dat met mijn postcode niet kan (buitengebied). Ook kunnen we geen kabel (zelfde reden)

Alvast bedankt voor jullie reactie's .

Verwijderd

Wat zouden jullie doen ? Toch Internetplusbellen bestellen of zitten waar je zit.
In Computer Totaal las ik de overweging de KPN-telefoon-lijn niet weg te doen.

Misschien is dat wel een goeie optie (als je per maand minder dan 500 minuten belt naar vaste nummers):
Behoud de KPN-telefoon-lijn met een BelBudget-abonnement (<10 eur/maand).
Neem een Adsl-aansluiting van pakweg 20 eur/maand.
Bestel een Samenbellen500-abonnement van Telfort via http://www.gsmweb.nl (2,50 eur/maand)
Pagina: 1