Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[WM 5.0] Bluetooth Handsfree via Nokia N70 op Asus A636N?

Pagina: 1
Acties:

• Saeverix
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:13
Hallo,

Ik heb na een aantal overwegingen toch voor de Asus A636N gekozen in plaats van de Mitac Mio A201. Alleen heeft de A201 op de site staan dat deze via een programma (Bluetooth HF Phone) als bluetooth handsfree kit is te gebruiken.

Die functie moet ook bij de Asus mogelijk zijn omdat die ook Bluetooth heeft. Alleen een aantal zoek tochten op Google leverden mij niets op. Ook heb ik gezocht op PDA software sites zoals Handango.com enzo.

Ik ben één vaag programma tegen gekomen, maar dat was ook niet wat ik zocht. Dat programma was "Running Voice GSM".

Ook ben ik een (oud)topic op tweakers tegen gekomen waar niemand op gereageerd heeft. Dus ik dacht laat ik eens een nieuw topic aanmaken.

Er zijn vast meer tweakers die een pda met bluetooth hebben. En er zijn er vast ook wel een aantal die het zelfde willen(hebben) als mij.

People who live in glass houses shouldn't throw stones.

• Saeverix
  • Laatst online: 15:13
Kijken of een 3e kick iets opleverd...

People who live in glass houses shouldn't throw stones.

• Defire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-09 00:02
Hmm, jammer dat niet gereageerd heeft, ik heb precies dezelfde vraag.
Via google zal ik ook nog wel ff grondig zoeken, alsk een oplossing heb gevonden zal ik hem posten.
Ik krijg het wel voor elkaar om via contactpersonen een contact te bellen via bluetooth majah daar heb je niets aan :P

• dread
  • Laatst online: 16:50

dread

Sluwe vlaming

Ik heb ook nog even voortgezocht maar helemaal niets te vinden. noch op google als pocketinfo. Alleen die running voice software. Die ga ik even proberen. Maar het is al een erg oud proggie.

Dit is toch ongeloofelijk. Als carkit zou dit toch echt superhandig zijn.

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.