Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• cOOlrUnnINgs
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:33
Ik zit met het volgende probleem:

Ik wil graag mijn PocketLoox N520 synchroniseren met Outlook 2007 Beta 2.
Ik gebruik hiervoor ActiveSync 4.2
ActiveSync geeft aan dat er gesynchroniseerd is en dat er geen problemen zijn, maar als ik de beide agenda's vergelijk, dan zie ik dat er niets veranderd is.
Ik heb dit probleem ook als ik AS 4.1 en Outlook 2003 gebruik of een andere combinatie van bovenstaande programma's.
In de eventlogs zie ik in het geheel niets terug.

Voorheen probeerde ik met 2 outlookprofielen te syncen, één op mijn werk en één thuis (beide maken gebruik van een Exchange-server).
Hier liep ik al snel tegen het probleem aan dat er een foutmelding voorbijkwam.
Hier ben ik dus vanaf gestapt, dan maar synchroniseren met één outlookprofiel.

Als gevolg/mogelijke oplossing van vorig probleem heb ik wel mijn mailbox op de werk opnieuw aangemaakt.
Ik krijg nu in ieder geval niet meer die foutmelding, maar ook geen bijgewerkte agenda.

Mijn voorkeur gaat uit naar een leidende PDA en een outlook die volgt. (Replace items on desktop)

Als ik zo links en rechts zoek op internet, dan kom ik alleen maar onderwerpen tegen waarbij er een foutmelding o.i.d. voorbij komt, maar dit heb ik dus niet.
Kortom, iemand die dit probleem kent en hopelijk dan ook de oplossing.

• bokkie11
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-11 17:15
Ik zou zeggen gooi al je telefoon associaties eens weg uit active sync en maak het opnieuw aan.
Dan zou het moeten werken.

Hoe heb je het voor elkaar gekregen om 2 outlook profielen te synchorniseren ?
Ik heb er een topic over lopen maar krijg het niet voor elkaar:
ActiveSync met 2 agenda's

M3 SR+ deep bleuMidnight grey/ Black /areo Bestel 19/8 restrictie 1/11 vin 11-12 aflevering 14-12

• cOOlrUnnINgs
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:33
Helaas, dat heb ik al tig keer gedaan. Heb nu zelfs een andere PDA en nog loop ik tegen dezelfde fout aan.

Verwijderd

beetje oud topic maar..

is dit inmiddels al gelukt?... ik heb ook een probleem met synchronisatie van de agenda..
ging het bij jou vanuit beide kanten niet of net als bij mij vanuit outlook niet?

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1169220

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2006 11:00 ]

Verwijderd

Twee draadjes over hetzelfde probleem lijkt mij wat overbodig.

Hier verder graag: [Activesync 4.2] agenda synchronisatie

Dit topic is gesloten.