Toon posts:

hoe aan te sluiten op IDE

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kan ik mijn harddisk(UDMA100), DVD-speler(UDMA33) en CD-rewriter het beste aansluiten op mijn moederbord (MSI K7T Pro2a, UDMA100)?
Harddisk en DVD samen, of DVD en CD-R?

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-08 21:44

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

als je veel brand van je dvd speler is het beste die op een andere controller te stoppen als de recorder.

alleen kan er maar een ata standaard tegelijk op een controller dus zal je hd op ata 33 werken.

dus voor hd performance is het beter deze alleen op een controller te houden en cdr en dvd op de andere.

ik denk dat dit laatste het beste is tenzij je dus veel cd's moet kopieren van je dvd drive.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

Verwijderd

Topicstarter
Hoezo is het beter als je veel brand van je dvd speler de recorder op een andere controller te stoppen?

Verwijderd

Fuckeduck man.
Moet je nu weer een topic openen :(
Vanmorgen om 00:00 uur heb je PRECIES hetzelfde gevraagd :r http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/114277

Als je gewoon ff in je 1e topic replyd, komt ie gewoon weer bovenaan te staan :)

Verwijderd

Topicstarter
OK, Doerak, bedankt voor de tip.

Als je trouwens toch zo vaak in mijn topics kijkt kun je misschien ook ff de vraag beantwoorden. *D

Verwijderd

Het antwoord is al gegeven door cosmoOo *D

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-08 21:44

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

Hoezo is het beter als je veel brand van je dvd speler de recorder op een andere controller te stoppen
als je je dvd en cdr op de zelfdecontroller hangt moet dus tegelijk de info van de dvd gelezen worden en dan weer teruggeschreven naar de cdr. je belast je controller nu 2keer zoveel en gaat het dus langzamer terwijl je andere controller dan dus niks aan het doen is.

daarom kan je je load beter verdelen over de controllers.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je antwoord, CosmoOo.
Hier heb ik wat aan.
Pagina: 1