Ik ben bezig om een scriptje te maken die dynamisch nieuwe opties aan een select box toevoegd en het werkt bijna, maar dat laatste stukje kom ik echt niet uit.
Op het moment heb ik het volgende
Alleen bij het ID gaat het verkeerd. ik krijg namelijk op regel nr. 3 de melding
Error: options[i] has no properties
Maar het lijkt wel te werken want de functies die daarna nog worden aangeroepen 'weten' het ID wel. Nu ben ik al aan het zoeken geweest op veel sites alleen ik kan nergens vinden hoe ik het ID op een andere manier mee kan geven. Op de meeste sites wordt alleen de text en de value meegegeven aan de functie new option.
Hoe kan ik het ID op een andere methode meegeven zodat ik geen error krijg? En wat zijn de exacte argumenten voor new Option?
Op het moment heb ik het volgende
JavaScript:
1
2
3
| options[i] = new Option ( select.options[i].text, select.options[i].value, select.options[i].defaultSelected, select.options[i].selected ); //Het ID moet ook worden toegevoegd options[i].id = select.options[i].id; |
Alleen bij het ID gaat het verkeerd. ik krijg namelijk op regel nr. 3 de melding
Error: options[i] has no properties
Maar het lijkt wel te werken want de functies die daarna nog worden aangeroepen 'weten' het ID wel. Nu ben ik al aan het zoeken geweest op veel sites alleen ik kan nergens vinden hoe ik het ID op een andere manier mee kan geven. Op de meeste sites wordt alleen de text en de value meegegeven aan de functie new option.
Hoe kan ik het ID op een andere methode meegeven zodat ik geen error krijg? En wat zijn de exacte argumenten voor new Option?