Ik heb een bestand met een aantal kolommen die gelocked, of protected zijn. In die kolommen staan formules met verwijzingen naar andere cellen. Nu is er, waarschijnlijk door het verplaatsen van een cel waarnaar verwezen werd, iets fout gegaan met de verwijzingen. Vier cellen (van de veel) verwijzen niet meer naar de juiste cellen, maar ik kan de formules niet aanpassen, omdat die protected zijn.
Hoe kan ik dat doen?????
Alvast bedankt!
PS: onze locale en globale helpdesken kwamen er al niet uit, maar ja, jullie weten wat voor mensen ze daar meestal neerzetten....
- Dit bestand wordt ieder jaar nieuw aangemaakt en heeft een sheet voor iedere maand van het jaar.
- Het bestand is gemaakt in 1997, niemand weet door wie.
- Alle mensen die überhaupt rechten hebben om het bestand in te zien en te bewerken, kunnen de sheet/cellen niet unlocken.
- Als je kijkt bij Tools>Protection, zijn de eerste drie opties (Unprotect sheet, Allow Users to edit ranges, protect Workbook) niet beschikbaar gemaakt (grijs). Alleen de laatste (Protect Shared Workbook) kan ik gebruiken.
Hoe kan ik dat doen?????
Alvast bedankt!
PS: onze locale en globale helpdesken kwamen er al niet uit, maar ja, jullie weten wat voor mensen ze daar meestal neerzetten....
Verwelkom wat je niet kunt vermijden.