ik heb mijn computer laatst moeten verplaatsen en nu geeft in eens mijn monitor geel beeld.
in de bios is alles wat normaal wit is fel geel, als ik in windows inlog.....dan zit er een geel filter over het scherm heen, verder werkt de monitor goed...
ik heb een 512MB Dual VGA videokaart, die met een converter werkt op de dvi poort voor de andere vga.
de andere monitor (op de dvi poort) werkt goed en zonmder problemen met de kleur.
mijn specs vind je hier
zou het mijn vga kabel kunnen zijn ? die deed het gister nog goed...
licht zekers wel aan de hardware omdat hij het in de bios ook doet.
kan de vga poort stuk zijn en de dvi poort niet ? die tweede doet het wel fantastisch dus volgens mij is een vga kaart probleem uitgesloten...
iemand nog een idee wat het kan zijn ?
in de bios is alles wat normaal wit is fel geel, als ik in windows inlog.....dan zit er een geel filter over het scherm heen, verder werkt de monitor goed...
ik heb een 512MB Dual VGA videokaart, die met een converter werkt op de dvi poort voor de andere vga.
de andere monitor (op de dvi poort) werkt goed en zonmder problemen met de kleur.
mijn specs vind je hier
zou het mijn vga kabel kunnen zijn ? die deed het gister nog goed...
licht zekers wel aan de hardware omdat hij het in de bios ook doet.
kan de vga poort stuk zijn en de dvi poort niet ? die tweede doet het wel fantastisch dus volgens mij is een vga kaart probleem uitgesloten...
iemand nog een idee wat het kan zijn ?
Ik heb d’r nich veur keuzn Tukker te wean, ik heb gewoon onmeunig mazzel had!