Toon posts:

Remote Desktop via Internet Explorer..

Pagina: 1
Acties:
  • 96 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey een stomme vraag hoor, maar een tijd geleden heb ik ergens een website gezien waar ik via Internet Explorer een remote desktop kan opzetten met mijn pc thuis. Ik zit nu op mijn werk en wil mijn pc thuis overnemen. Echter hebben ze hier Remote Desktop geblokkeerd.

Nu weet ik dus dat er een website is waar je dus webbased naar je pc kan connecten, alleen ik ben vergeten welke website dat was. Weet iemand deze toevallig? Ik heb me al suf gezocht maar ik kan het niet vinden :(

• sunflame
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-07 11:03

• wboevink
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 27-07 22:51
Als je de standaard RDP pagina bedoeld, die pagina gebruikt een active-x component die alsnog via de rdp poort connect, dat gaat dus ook niet lukken.

[ Voor 16% gewijzigd door wboevink op 21-07-2006 08:38 ]

• BKJ
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-07 15:11

BKJ

TightVNC ondersteunt remote desktop via een browserwindow...

Kamer huren

• datkanveelbeter
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-05 15:39
Ik gebruik http://www.remotelyanywhere.com/ ,op poort 443, besten progje wat ik ken op dit gebied.

[ Voor 27% gewijzigd door datkanveelbeter op 21-07-2006 08:45 ]

Verwijderd

Topicstarter
gotomypc.com was het niet daar moet je namelijk voor betalen. De site die ik bedoel is gratis.

Maar als deze alsnog via de RDP poort naar buiten gaat vanaf het bedrijf dan heeft het geen zin nee.
Ik bedoel dus geen VNC viewer, maar gewoon een website die gebruik maakt van de Remote Desktop Client van Microsoft

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-07 11:46
Je wilt dus vias een browser verbinden naar een server, en die server moet een RDP verbinding naar jouw thuis pc maken? En je vertrouwd je logingegevens zomaar even toe aan die server, waarvan je niet weet wie de beheerder is, en op welke manier die beheerder de kosten van zijn server een beetje drukt?

Verwijderd

Topicstarter
frickY, kort gezegd wel ja. Daar ben/was ik me ook van bewust :) Maar het is best een bekende site die door veel mensen gebruikt wordt!

Verwijderd

Topicstarter
btw ik heb de website zojuist gevonden: www.logmein.com

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:42

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Probeer de Remote Desktop eens op een andere poort te draaien - of als je achter een router zit, een externe poort forwarden naar 3389 intern. Ik heb hier op mijn werk de tip gekregen om ooort 23 (telnet) eens te proberen en die staat inderdaad open :P

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
In het verleden ook gebruikt. Werkt echt super

• ExtremelyBroken
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

flickr | D90 | 50mm 1.8 | Sigma 24-70 HSM | Sigma 70-200 | Nikon 70-300 | 18-105 | SB-600

Verwijderd

ehm www.logmein.com kan ook, standaard 256 bit encrytpted,

handig, aardig snel, eerst heb je een demo van 30 dagen op 120 minuten, dan vervalt je file transfer etc en heb je alleen het remote screen.. de encryptie blijft gewoon doorlopen

er handig als je op school/werk met goed netwerk/filewall/proxy etc zit want hier maakt die alleen gebruik via http want jij connect een website, en die website connected met verschillende poorten jou pc dus no portblokking maar wel safe..

het werkt wel via active-x dat je eemaal op je pc moet runnen / installeren.
pjlgt schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 09:06:
[...]

In het verleden ook gebruikt. Werkt echt super
damn sorry had niet door dat dit al is verteld

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2006 11:44 ]

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-04 23:18

pasta

Ondertitel

En op Google valt ook genoeg te vinden. Ik zou je dan ook willen adviseren om in het vervolg eerst zelf beter te zoeken voor je een topic opent. Zie ook Algemene gedragsregels (Netiquette) en Policy: Alle regels die op het forum gelden.

In het vervolg ook gebruik maken van de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif-knop gebruik maken als je binnen 24 uur iets wilt toevoegen aan de laatste post aub, anders staat het zo kickerig. ;)

Signature

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.