Ik wil graag het volgende systeem bestellen bij Informatique.
Het zal voornamelijk worden gebruikt om te gamen. Met name Microsoft Flightsimulator 2004 en de nieuwe versie hiervan, FSX. Beide spellen maken veel gebruik van de processor. Ook wil ik eindelijk eens genieten van BF2 (die ik al een jaar in de kast heb liggen). Mijn budget is € 1700,-
Dingen zoals een scherm, printer, boxen e.d. heb ik allemaal al en die wil ik gewoon nog gebruiken.
De reden dat ik koop bij informatique is omdat deze redelijk dichtbij is i.v.m. garantie e.d.
Het systeem is als volgt:
Case: Aopen H600 B
Mobo: Asus P5B
Proc: Intel Core 2 Duo E6700
Cooler: Artic freezer pro
HDD: Hitachi 200Gb SATA II
RAM: Kingston 2x 1024Mb 677 Mhz
Video: Asus EN7900GT TOP
Controls: Saitek X45
Power: Tagan 480W
Totale kosten: € 1.674,-
Nu ben ik niet echt thuis in de wereld van de hardware. Dit lijkt me een aardig systeem.
Zijn hier nog dingen aan die ik kan verbeteren, maar dat de computer toch binnen de € 1700 euro blijft?
Het is de bedoeling dat ik deze computer binnen twee weken ga bestellen.
Alvast bedankt!
Het zal voornamelijk worden gebruikt om te gamen. Met name Microsoft Flightsimulator 2004 en de nieuwe versie hiervan, FSX. Beide spellen maken veel gebruik van de processor. Ook wil ik eindelijk eens genieten van BF2 (die ik al een jaar in de kast heb liggen). Mijn budget is € 1700,-
Dingen zoals een scherm, printer, boxen e.d. heb ik allemaal al en die wil ik gewoon nog gebruiken.
De reden dat ik koop bij informatique is omdat deze redelijk dichtbij is i.v.m. garantie e.d.
Het systeem is als volgt:
Case: Aopen H600 B
Mobo: Asus P5B
Proc: Intel Core 2 Duo E6700
Cooler: Artic freezer pro
HDD: Hitachi 200Gb SATA II
RAM: Kingston 2x 1024Mb 677 Mhz
Video: Asus EN7900GT TOP
Controls: Saitek X45
Power: Tagan 480W
Totale kosten: € 1.674,-
Nu ben ik niet echt thuis in de wereld van de hardware. Dit lijkt me een aardig systeem.
Zijn hier nog dingen aan die ik kan verbeteren, maar dat de computer toch binnen de € 1700 euro blijft?
Het is de bedoeling dat ik deze computer binnen twee weken ga bestellen.
Alvast bedankt!