Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
De eerste vind ik eigenlijk het leukst, omdat er nog wat meer is te zien dan vuurwerk alleen.
Inderdaad, de eerste foto vind ik ook het mooist. Als rasechte Vlissinger is het altijd leuk om de Oranjemolen te zien!
Canon EOS 350D - 17-70 Sigma - 70-300 Sigma
Inderdaad, die eerste foto is mooi
Met de Oranjemolen verlicht erbij
]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
Dan moeten die rasechte Vlissingers even snel die molen rechtop zetten, anders valt ie binnenkort om, oftewel volgens mij ligt de horizon op deze foto scheef.hansvanzet schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 09:36:
Als rasechte Vlissinger is het altijd leuk om de Oranjemolen te zien!
Waarom? Omdat het kan!!
Ziet er top uit, ik vraag me af wat voor een sluitertijd je gebruikt hebt en welke iso instellingen?
I am the great Cornholio!
Verwijderd
Hele mooie foto's, 1 is ook mijn favoriet
stond jij op de plek van het dijktheater mischien?
ik was er ook bij gister, het vuurwerk was erg mooi dit jaar
vond het erg jammer dat ik mijn camera nog niet had
ik was er ook bij gister, het vuurwerk was erg mooi dit jaar
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2006 15:20 ]
Horizon is recht. Dat ie voorover leunt komt omdat ik naar boven gefotografeerd heb met een groothoek.Lolhozer schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 09:48:
[...]
Dan moeten die rasechte Vlissingers even snel die molen rechtop zetten, anders valt ie binnenkort om, oftewel volgens mij ligt de horizon op deze foto scheef.
ISO200 - F22 - Sluitertijden varieren van 4-13 secondenMaNiC_MiNd schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 13:48:
Ziet er top uit, ik vraag me af wat voor een sluitertijd je gebruikt hebt en welke iso instellingen?
Ik zat vlak bij de oranjemolen. Je kan daar met een trap omhoog en dan 30 meter naar links zat ik op de grond (op de helling naar het grasveld) met de camera op statief.Verwijderd schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 15:19:
Hele mooie foto's, 1 is ook mijn favorietstond jij op de plek van het dijktheater mischien?
ik was er ook bij gister, het vuurwerk was erg mooi dit jaarvond het erg jammer dat ik mijn camera nog niet had
In tegenstelling tot de anderen vind ik het niet erg dat de nadruk echt op het vuurwerk ligt in plaats van op het vuurwerk en de omgeving. Ik heb wat met vuurwerk foto's en ik moet zeggen dat ik deze serie zeer geslaagd vind, voor mij leggen deze foto's echt het vuurwerk gevoel vast
.
Enige puntje van kritiek is dat mij de kleuren niet goed lijken, nou is dat niet erg, maar het ziet er een beetje "gemaakt" uit zo vind ik.
Enige puntje van kritiek is dat mij de kleuren niet goed lijken, nou is dat niet erg, maar het ziet er een beetje "gemaakt" uit zo vind ik.
De kleuren komen toch redelijk dicht in de buurt van wat ik gezien heb, al blijft het redelijk gokken met witbalans in de nacht met vuurwerk. Er is voor de rest niks veranderd aan de foto's m.u.v. cropping hier en daar.
Mischien komt het doordat je niet meer de individuele deeltjes ziet maar het lichtspoor dat ze achterlaten, dat komt altijd anders over.
Mischien komt het doordat je niet meer de individuele deeltjes ziet maar het lichtspoor dat ze achterlaten, dat komt altijd anders over.
Heel mooie foto`s,
`k was er ook met mijn camera heb ook een heleboel foto`s gemaakt alleen kwam ik er bij thuiskomst achter dat mijn lens niet helemaal lekker op de camera heeft gezeten waardoor ze dus allemaal mislukt zijn
veel onscherp helaas.
`k was er ook met mijn camera heb ook een heleboel foto`s gemaakt alleen kwam ik er bij thuiskomst achter dat mijn lens niet helemaal lekker op de camera heeft gezeten waardoor ze dus allemaal mislukt zijn
Pagina: 1