beste tweakers,
mijn intel bak heeft sinds een week last van het volgende : hij gebruik 100% resouces als hij nix doet. Het is echt ongelofelijk moeilijk zo iets gedaan te krijgen. Backuppen van een map met serie's ,die ongeveer 35 gb groot is, duurde meer dan 5 uur.
het gaat om een :
pentium d 805 die niet overgeklokt is
asus p5wd2 mobo
1024 mb ddr2 in DC
wd raptor 74 gb en 3x samsung sp2504c.
enermax liberty 620Watt
virus/spyware/etc vrije windows xp pro
al gedaan :
overkloks terug gezet
voltages gecheckt
andere voeding geprobeert
met msconfig alles uitzetten bij opstart
adaware laten lopen
in een andere pc schijven gecheckt met norton
taskmanager gekeken wat er 100% gebruikt
Het laatste is nogal raar, taskmanager zegt namelijk t process venster dat t systeem volkomen idle is en bij het preformance venster dat ie 100% load is. Het systeem gebruikt ook 100% , dit kun je duidelijk voelen. Bijna alles wat ik doe zorgt nu voor een bsod, ik heb geen enkel id waar dit door komt en ik kan ook nix vinden op google. Een code uit de bsod invullen is ook geen optie want hij schakelt zich meteen uit.
Ik weet echt niet meer wat ik moet doen, formateren is de laatste optie waar ik aan denk want er staat vanalles op wat te groot is om te backupen.( geen dvdr oid beschikbaar en nauwelijk hd space op de andere pc )
alvast bedankt, LyP0
mijn intel bak heeft sinds een week last van het volgende : hij gebruik 100% resouces als hij nix doet. Het is echt ongelofelijk moeilijk zo iets gedaan te krijgen. Backuppen van een map met serie's ,die ongeveer 35 gb groot is, duurde meer dan 5 uur.
het gaat om een :
pentium d 805 die niet overgeklokt is
asus p5wd2 mobo
1024 mb ddr2 in DC
wd raptor 74 gb en 3x samsung sp2504c.
enermax liberty 620Watt
virus/spyware/etc vrije windows xp pro
al gedaan :
overkloks terug gezet
voltages gecheckt
andere voeding geprobeert
met msconfig alles uitzetten bij opstart
adaware laten lopen
in een andere pc schijven gecheckt met norton
taskmanager gekeken wat er 100% gebruikt
Het laatste is nogal raar, taskmanager zegt namelijk t process venster dat t systeem volkomen idle is en bij het preformance venster dat ie 100% load is. Het systeem gebruikt ook 100% , dit kun je duidelijk voelen. Bijna alles wat ik doe zorgt nu voor een bsod, ik heb geen enkel id waar dit door komt en ik kan ook nix vinden op google. Een code uit de bsod invullen is ook geen optie want hij schakelt zich meteen uit.
Ik weet echt niet meer wat ik moet doen, formateren is de laatste optie waar ik aan denk want er staat vanalles op wat te groot is om te backupen.( geen dvdr oid beschikbaar en nauwelijk hd space op de andere pc )
alvast bedankt, LyP0
ik voel me lekkaah !!!