hier heb je de code:
de lengte van de array is 9, de pagina geeft alle 9 de foto's weer maar toch krijg ik nog een error
of ik de duur van de for-lus tot de lengte laat gaan van de array of de lengte - 1, geeft hij nog altijd alle 9 de foto's weer en blijf ik die error krijgen. Ik weet dat dit meestal betekend dat je op een lege plaats zit in de array maar ik heb zitten controlleren met alerts en overal zit er wel een waarde in.
Ik zit al de gehele avond op die 1ne foutmelding te zoeken maar ik vind ze niet. Als er iemand zou zijn om mij te helpen zou dit een héle grote hulp zijn.
Dank bij voorbaat
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
| for (i2=0;i<(arrFoto.length-1);i2++){ var a = document.createElement("a") var img = document.createElement("img") var div2 = document.createElement("div") img.setAttribute("src","fotos/" + sInhoud + "/thumb/" + arrFoto.item(i2).firstChild.nodeValue) a.setAttribute("href","foto.html?sFoto=" + sInhoud + "/" + arrFoto.item(i2).firstChild.nodeValue) div2.setAttribute("id","albumdiv") a.appendChild(img) div2.appendChild(a) oElement.appendChild(div2) alert(arrFoto.item(i2).firstChild.nodeValue) } |
de lengte van de array is 9, de pagina geeft alle 9 de foto's weer maar toch krijg ik nog een error
op deze regel:Fout arrFoto.item(i2) has no properties
JavaScript:
1
| img.setAttribute("src","fotos/" + sInhoud + "/thumb/" + arrFoto.item(i2).firstChild.nodeValue) |
of ik de duur van de for-lus tot de lengte laat gaan van de array of de lengte - 1, geeft hij nog altijd alle 9 de foto's weer en blijf ik die error krijgen. Ik weet dat dit meestal betekend dat je op een lege plaats zit in de array maar ik heb zitten controlleren met alerts en overal zit er wel een waarde in.
Ik zit al de gehele avond op die 1ne foutmelding te zoeken maar ik vind ze niet. Als er iemand zou zijn om mij te helpen zou dit een héle grote hulp zijn.
Dank bij voorbaat