laptop crash, wanneer niet op AC

Pagina: 1
Acties:
  • 87 views sinds 30-01-2008

• MDVej
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-10-2025
Ik heb een MSI s270 latop. Sinds een tijdje wil het systeem wel eens random crashen (dacht ik). Nu ben ik er sinds kort achter dat dit alleen is wanneer ik op de batterij werk. Wanneer ik gewoon op AC werk is er geen probleem.

Zijn er meer mensen met dit probleem?

Wat kan eventueel de oorzaak hier van zijn? (kapotte batterij?)

Bedankt voor jullie reacties.

• Neok_
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
MDVej schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 00:40:
Ik heb een MSI s270 latop. Sinds een tijdje wil het systeem wel eens random crashen (dacht ik). Nu ben ik er sinds kort achter dat dit alleen is wanneer ik op de batterij werk. Wanneer ik gewoon op AC werk is er geen probleem.

Zijn er meer mensen met dit probleem?

Wat kan eventueel de oorzaak hier van zijn? (kapotte batterij?)

Bedankt voor jullie reacties.
Wat heet crashen? Gewoon een BSOD, freezen, rebooten, ?

• Tofu
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05-10-2024
Slechte drivers kunnen de oorzaak zijn, zie hier

• MDVej
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-10-2025
Neok_ schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 01:15:
[...]

Wat heet crashen? Gewoon een BSOD, freezen, rebooten, ?
freezen, ik heb nu de laatste bios versie van msi gedownload, en het probleem lijkt nu verholpen.

Verwijderd

In tegenstelling tot de titel van dit topic crasht mijn laptop zodra ik de adapter aansluit en in Windows zit. Wanneer ik vanaf de accu boot gaat alles eigenlijk goed en is er niks aan de hand. Als ik de adapter daarna er weer in plug crasht windows direct. Met crashen bedoel ik zwart scherm met allemaal strepen erop en verder geen mogelijkheid meer om iets te doen behalve opnieuw opstarten.

Wanneer ik de laptop uitzet en de adapter aansluit laat de accu gewoon op. Dit euvel is ontstaan sinds de laptop terug is van reparatie (voor een andere reden). Zij hebben daarbij het moederbord vervangen.

Het is een laptop van Targa.

Misschien iemand een idee !?

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:47
Zou je aub even een nieuw topic aan kunnen maken en wat meer info geven zoals het merk, type en de specificaties van je laptop. Aan topic kaping doen we niet op GoT.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.