Nadat mijn twee vorige topics zijn afgesloten hoop ik met deze wat meer succes te hebben.
Ik hoop dat dit wel legitieme vragen zijn.
Dus me moederbord is omgeruild. Het was me een nieuwe Asus P4P800 SE beloofd maar in plaats daarvan kreeg ik een Asus P4P800 SE doos met een gebruikte Asus P4P800 (zonder SE) moederbord, kebels enz. waren wel nieuw.
Dat zag ik in de auto en ging gelijk terug naar de winkel. Sorry, sorry enz.
Maar dus om een lang verhaal kort te maken krijg ik maandag een nieuwe moederbord met 865PE chipset en kan ik deze P4P800 tot maandag gebruiken.
Eerst wat ik thuis deed was alles inbouwen en Windows XP wou toch na een tijdje starten. Drivers geinstalleerd enz.
Dus SiSoft Sandra geinstalleerd om moederbord wat beter te bekijken.
Tot mijn verbazing krijg ik naar mijn beste weten veel niet kloppende gegevens.
Zo is onder andere Registratie Nummer: MB-1234567890.
Fabrikant, Model, Versie is niet uit te lezen.
Ik heb wat screenshots gemakat die te zien zijn op: http://www.mijnalbum.nl/Album=GKHW8EGZ
Dus mijn vraag is wat hier aan de hand kan zijn?
Een slechte flash van BIOS chip of een andere aangepaste BIOS software?
Dit is namelijk dat ik voor het eerst keer meemaak dat gegevens zoals fabrikant, Model, Versie door SiSoft Sandra niet uit te lezen zijn of dat een Registratie Nummer: MB-1234567890 is ....
Misschien dat iemand dit eerder meegemaakt heeft?
Ik hoop dat dit wel legitieme vragen zijn.
Dus me moederbord is omgeruild. Het was me een nieuwe Asus P4P800 SE beloofd maar in plaats daarvan kreeg ik een Asus P4P800 SE doos met een gebruikte Asus P4P800 (zonder SE) moederbord, kebels enz. waren wel nieuw.
Dat zag ik in de auto en ging gelijk terug naar de winkel. Sorry, sorry enz.
Maar dus om een lang verhaal kort te maken krijg ik maandag een nieuwe moederbord met 865PE chipset en kan ik deze P4P800 tot maandag gebruiken.
Eerst wat ik thuis deed was alles inbouwen en Windows XP wou toch na een tijdje starten. Drivers geinstalleerd enz.
Dus SiSoft Sandra geinstalleerd om moederbord wat beter te bekijken.
Tot mijn verbazing krijg ik naar mijn beste weten veel niet kloppende gegevens.
Zo is onder andere Registratie Nummer: MB-1234567890.
Fabrikant, Model, Versie is niet uit te lezen.
Ik heb wat screenshots gemakat die te zien zijn op: http://www.mijnalbum.nl/Album=GKHW8EGZ
Dus mijn vraag is wat hier aan de hand kan zijn?
Een slechte flash van BIOS chip of een andere aangepaste BIOS software?
Dit is namelijk dat ik voor het eerst keer meemaak dat gegevens zoals fabrikant, Model, Versie door SiSoft Sandra niet uit te lezen zijn of dat een Registratie Nummer: MB-1234567890 is ....
Misschien dat iemand dit eerder meegemaakt heeft?