Hoi,
Ik heb sinds een dag of wat een probleem met mijn internetverbinding. Systeempje geformatteerd, alles opnieuw er op gezet en het probleem was weg. Tot 2 dagen geleden. toen begon de hele ellende weer opnieuw.
Om de zoveel tijd, nooit meer dan 1 minuut, verliest mijn computer zijn 'lease' op het IPadres dat ik van het netwerk verkrijg.
Mijn comp hang aan een router en via dat onding krijg ik dus (nu niet) mijn internettoegang.
p.s.: 1) Netwerkkaart is al vervangen.
2) Het probleem blijft zich ook voordoen als ik mijn kabeltje direct en het modem duw en de router dus even 'passeer'.
Alle suggesties die niet het totaal aan gort timmeren van mijn computer behelzen zijn meer dan welkom
Ik heb sinds een dag of wat een probleem met mijn internetverbinding. Systeempje geformatteerd, alles opnieuw er op gezet en het probleem was weg. Tot 2 dagen geleden. toen begon de hele ellende weer opnieuw.
Om de zoveel tijd, nooit meer dan 1 minuut, verliest mijn computer zijn 'lease' op het IPadres dat ik van het netwerk verkrijg.
en deze melding:Your computer was not able to renew its address from the network (from the DHCP Server) for the Network Card with network address BLABLABLA. The following error occurred:
The semaphore timeout period has expired. . Your computer will continue to try and obtain an address on its own from the network address (DHCP) server.
Heeft iemand enig idee wat ik hier aan kan doen? Ik word er langzamerhand gillend gek van. Gewoon surfen is haast onmogelijk, om het spelen van een spel ofzo nog maar niet eens te noemen.Your computer has lost the lease to its IP address 10.0.0.X on the Network Card with network address BLABLABLA.
Mijn comp hang aan een router en via dat onding krijg ik dus (nu niet) mijn internettoegang.
p.s.: 1) Netwerkkaart is al vervangen.
2) Het probleem blijft zich ook voordoen als ik mijn kabeltje direct en het modem duw en de router dus even 'passeer'.
Alle suggesties die niet het totaal aan gort timmeren van mijn computer behelzen zijn meer dan welkom
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2006 00:02 ]