Ok mensen pas toen ik de top van mijn kast wou gaan schuren kwam ik erachter dat er iets VEEEL beters is.
Je hebt namelijk verf afbijt middel
** WARNING ** dit is wel zeer bijtend spul:o:o dus goede handschoenen en protector bril is nooit weg.
Dit spul is in elke praxis of gamma te koop en in plaats van 1 uur over 1 zijkant te doen heb je binnen 15 min een schoone zijkant ZONDER krassen.
Je brengt dit spul in een DIKKE laag aan en laat het 5 mijn zitten dan haal je het eraf en boem hij is verf free en is het niet helemaal goed doe je het nog een keer
effe wassen die zijkant en gewoon met hamerite eroverheen.
* dit spul is ECHT bijtend dus alles goed weggooien en nooit met blote handen ermee werken *
Ik weet het voortaan ik ga chemisch
zorry no pics heb geen digicam of scanner:'(
echt waar dit spul werkt zo goed * doet je dit niet denken aan telsell? *
als je mog moet verven gebruik dit dan
Je hebt namelijk verf afbijt middel
** WARNING ** dit is wel zeer bijtend spul:o:o dus goede handschoenen en protector bril is nooit weg.
Dit spul is in elke praxis of gamma te koop en in plaats van 1 uur over 1 zijkant te doen heb je binnen 15 min een schoone zijkant ZONDER krassen.
Je brengt dit spul in een DIKKE laag aan en laat het 5 mijn zitten dan haal je het eraf en boem hij is verf free en is het niet helemaal goed doe je het nog een keer
effe wassen die zijkant en gewoon met hamerite eroverheen.
* dit spul is ECHT bijtend dus alles goed weggooien en nooit met blote handen ermee werken *
Ik weet het voortaan ik ga chemisch
zorry no pics heb geen digicam of scanner:'(
echt waar dit spul werkt zo goed * doet je dit niet denken aan telsell? *
als je mog moet verven gebruik dit dan