Een hele goede avond mede-tweakers,
Op moment surf ik hier op tweakers met mn oude Speedtouch 510 modempje
Sinds gisteren is mijn cisco 837 routertje overleden lijkt wel. Op een of andere manier gaat het CD lampje niet meer constant branden.De RXD en TXD lampjes blijven voortdurend knipperen en er wordt ook nauwelijks geprobeerd de DSL lijn te trainen. Zou het kunnen zijn dat hij een opdonder heeft gehad met een stroompiek (blikseminslag)? Ik heb hem even open gemaakt en de printplaat bekeken en ik zag inderdaad een verkleurd transistortje. VIa de console kan ik hem nog gewoon benaderen. Heb al geprobeerd een ander IOS erop te zetten, maar mocht niet baten. Al mn LAN-poorten werken ook nog gewoon, behalve mn DSL poortje. ATM komt ook niet up zodra ik het telefoonstekkertje erin steek. Logisch ook, want het CD lampje gaat ook niet constant branden.
Best weljammer van zo'n duur kastje (toch 450 euro zo'n beetje) om hem de prullenbak in te kieperen. Ik heb ook al even gezocht naar Cisco repair centers, maar kan zo gauw niets vinden. Misschien dat jullie iets weten?
Bij voorbaat dank voor de reacties.
Op moment surf ik hier op tweakers met mn oude Speedtouch 510 modempje
Best weljammer van zo'n duur kastje (toch 450 euro zo'n beetje) om hem de prullenbak in te kieperen. Ik heb ook al even gezocht naar Cisco repair centers, maar kan zo gauw niets vinden. Misschien dat jullie iets weten?
Bij voorbaat dank voor de reacties.