Planet internet adsl + alcatel speedtouch modem

Pagina: 1
Acties:

• Daywalk3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-02 13:15

Daywalk3r

Walks at night 2

Topicstarter
Beste medetweakers.

Ik heb een probleem!

Bij ons thuis internetten wij via een speedtouch modem i.c.m planet internet adsl.
De laatste tijd krijg alleen ik steeds een foutmelding.
Op de andere profielen op deze computer is dat niet.
De ene x duurt het langer als de andere keer, maar het treed vaak op.

Dit is het probleem.

Afbeeldingslocatie: http://i2.photobucket.com/albums/y45/crazymonster/geenkiestoon.jpg

Weet iemand wat ik hier aan kan doen?

Ik heb geen andere verbindingen en ad-aware en Spybot heb ik al gedraait en dit mocht niet baten.

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

Verwijderd

Inbellen via adsl modem kan niet, even alle inbelverbindingen verwijderen en dan gewoon via adsl verbinding maken :P

• Daywalk3r

Daywalk3r

Walks at night 2

Topicstarter
als ik dubbelklik.. maakt hij connectie.. en dan sporadisch tijdens internet krijg ik dit bericht :?

Het is een thompson speedtoch 330 usb modem.

• Ossenaar
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-01 13:07

Ossenaar

Oss de Gekste !!!

Verwijderd schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 21:55:
Inbellen via adsl modem kan niet, even alle inbelverbindingen verwijderen en dan gewoon via adsl verbinding maken :P
@ hierboven...

Met een normale Alcatel Speedtouch home ( niet getweaked naar pro ) moest je via een vpn verbinding maken met het internet of wanneer je een usb modem had verbinding maken met een "inbelverbinding"

Helaas merk ik de laatste tijd dat ik bij planet steeds vaker timeouts krijg, en waar dat aan ligt ? :/
Ze komen random opzetten :(

De kick van Electric!

• Daywalk3r

Daywalk3r

Walks at night 2

Topicstarter
Ben ik niet de enige??

• Daywalk3r

Daywalk3r

Walks at night 2

Topicstarter
Niemand die enig idee heeft?

• Marcel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 11-02 07:38
Is het een alcatel USB of home modem? Ik zou hoe dan ook de inbel/vpn verbinding verwijderen en opnieuw aanmaken.
Zoals je al schreef gebeurt het op andere profielen op dezelfde pc niet, dus is het hoe dan ook geen daadwerkelijk verbindingsprobleem.

[ Voor 4% gewijzigd door Marcel op 22-07-2006 01:33 . Reden: modemtype over het hoofd gezien ]

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Ik ondervind hier geen problemen met Planet en een Speedtouch Home waarop ik ook nog met pptp dingen doe. Er lijkt dus geen fundamenteel probleem te zijn met Planet en de oude Alcatels. Mischien kun je beter Planet even bellen hierom. Het kan een probleem zijn met je modem (nieuwe nodig) of een probleem op je lijn (lijnmeting laten uitvoeren, maar dat kost over het algemeen wel geld als er niets mis is met de lijn zelf).

USB-modems zijn trouwens sowieso brak dus upgraden naar een ethernet modem is geen slecht idee. Ik geloof ook dat die dingen niet hoger wilden dan 4mbit, wat ook niet echt nuttig is gezien dat de lijnen waarbij je die dingen kreeg nu op minimaal 6mbit gaan.

[ Voor 24% gewijzigd door CyBeR op 22-07-2006 01:36 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Pagina: 1