[Outlook express] adresboek exporteren

Pagina: 1
Acties:

• Brazza
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-06 04:40

Brazza

Byte me!

Topicstarter
ik heb een probleem met Outlook Express 6 bij het exporteren van het adresboek.
In het adresboek zitten 380 adressen alleen na 3 keer geprobeerd te hebben kom ik tot de conclusie dat er maar 164 in het CSV bestand komen.

Iemand een idee hoe dit op te lossen valt?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Zonder enige info over wat je allemaal geprobeerd hebt natuurlijk niemand, en je topic staat ook in het verkeerde forum. We verwachten hier op GoT dat je wat tijd besteedt aan je topicstart, en zelf ook actief aan de slag gaat om je probleem op te lossen. zie daarover onder andere de Algemene gedragsregels (Netiquette).

Ik verplaats nog even je topic: Windows Servers en Software > Officesuites en -software

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Wat gokjes:
- 380 adressen of 380 items (incl. groepen)?
- in 1 map of verdeeld over verschillende mappen (shared?)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Je kan toch gewoon het .WAB bestand dat je hanteert kopieren?
Als je Outlook Express 6 onder Windows XP gebruikt, hanteert XP het standaard adressenboek dat in XP zit. (Start -> alle programma's -> Bureau accesoires -> Adresboek).
Of je gebruikt even de search op *.WAB

• Brazza
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-06 04:40

Brazza

Byte me!

Topicstarter
Mijn excuses voor de incomplete openingspost.
De pc draait Win XP met outlook express 6. Nu gaat een vriend 5 weken op vakantie en wil graag zijn 380 e-mail adressen bij de hand hebben in zijn Gmail account. (deze accepteerd alleen .csv bestanden)

Zoals BredeP al aangeeft heb ik beide methoden geprobeerd. Het exporteren naar de .WAB gaat wel goed. Alleen het exporten naar de door komma gescheiden bestand (csv) gaat het niet goed.

Zowel via outlook als via het adresboek blijft het bestand maar 164 e-mail adressen te hebben.

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:11

PromoX

Flying solo

Misschien kun je proberen om bij het exporteren zo weinig mogelijk velden te kiezen (enkel adres met evt naam) of probeer het 's op een andere pc.

And I'm the only one and I walk alone.

Pagina: 1