Toon posts:

Degelijke printer

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een goede degelijke printer, maar heb van het geheel eigenlijk niet zoveel verstand. Hoewel ik wel een hoop informatie kan gaan doorlezen is dat erg omslachtig, daarom vraag ik het op deze manier.

Ik zoek een printer voor normaal gebruikt (vooral documenten printen voor school, o.a. artikelen, papers, etc.). In kleuren printen is niet nodig, zwart/wit voldoet prima. Een kopieer functionaliteit zou erg handig zijn, maar is optioneel. Verder zijn de kosten erg belangrijk (geen dure inktpatronen nodig).

Wat voor suggesties kunnen jullie me geven?

• CaPtAiNCaRnAgE
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-06-2025

CaPtAiNCaRnAgE

conventies boven 3-laags Popla

google naar "laser printer" :)

i7 2600k | Z68A-GD65-G3 | 4 * 4 GB PC12800CL9 | MSI N470GTX Twin Frozr II | 2x Dell US 2007WFP

• Beugelfles
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:19

Beugelfles

I love rusty spoons

Wat vind je zelf belangrijk? Hoeveel is je budget?
Wat heb je zelf al gezocht? usb/netwerk printer?
Dubbelzijdig ja/nee?

Ik zag vandaag volgens mij een HP1205c, all in one voor 69 euro bij de kruidvat, dat ding doet het perfect bij ons, vooral de kopie functie is erg handig. Heb toevallig gister cartridges gekocht. Imitatie bij de Bruna. Zwart: 18 euro, kleur: 24 euro, ik zou niet weten hoeveel je er mee kant printen

Ik ben zelf ook wel benieuwd wanneer het aantrekkelijk is om een laserprinter te kopen in verband met het printen van veel documenten.

Linkje naar kieskeurig (I know, maar je moet toch ergens beginnen)
http://www.kieskeurig.nl/...product/laser+printer.htm

Laserprinter beginnen al bij 100 Euro maar wat heb je dan?
(http://www.alternate.nl/h...ails.html?artno=WL%23B40&)

[ Voor 26% gewijzigd door Beugelfles op 20-07-2006 21:34 ]

Specs "It don't mean a thing if it ain't got that swing!"...

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Je hebt al een Samsung ML1610 vanaf 6 tientjes. En imho zijn dat prima lasertjes voor thuisgebruik.

Verwijderd

Topicstarter
Wat is precies het verschil tussen een inktjet printer en een laserprinter? Werkt een laserprinter ook met patronen?

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:43

Haan

dotnetter

Probeer eerst deze link eens, daar wordt al een hoop uitgelegd :) [google=inkjet vs laser]

Kater? Eerst water, de rest komt later

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 00:09:
Wat is precies het verschil tussen een inktjet printer en een laserprinter? Werkt een laserprinter ook met patronen?
Ik kan me bijna niet voorstellen dat je dit niet weet of neit had kunnen vinden met google, maar goed.
Inkjet gebruikt vloeibare inkt om te printen, een laserprinter gebruikt (droge) toner om te printen en brand dit op het papier.

Een inkjet gebruikt cartridges en een laser gebruikt toners. Toners zijn in de regel iets duurder dan cartridges, maar kunnen vaak veel meer printen en drogen niet uit.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:12

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verwijderd schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 00:09:
www.wikipedia.org - een goede algemene naslagwerk voor dit soort vragen.

Op GoT verwachten we niet dat je alles van te voren al weet, wel dat je zelf de moeite doet op zoek te gaan. Een vraag als dit die je werkelijk zo zelf beantwoord hebt is duidelijk niet op z'n plaats hier.

Mbt de vraag in je topicstart: lees je in over de techniek, lees een paar reviews, weeg af tussen nieuw en 2e hands en leg de beschikbare prijzen naast je behoeftes en budget :z

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.