[testcase] Dobber

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurens
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Vanmiddag / vanavond heb ik wat foto's van mijn hond Dobber, hieronder het resultaat:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/laukui/Fotos/Internet/fotos/400x600/IMG_2361a_resize.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/laukui/Fotos/Internet/fotos/400x600/IMG_2368a_resize.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/laukui/Fotos/Internet/fotos/400x600/IMG_2397a_resize.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/laukui/Fotos/Internet/fotos/400x600/IMG_2420a_resize.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/laukui/Fotos/Internet/fotos/400x600/IMG_2432a_resize.JPG

Wat opbouwend commentaar zou leuk zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin_Time
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-07 16:29
Ik heb er zelf ook niet zo heel veel verstand van maar wat mij opvalt is;

#1:
Niet zo heel spannend maar wel een mooie foto (beste van de serie)

#2:
Ik vind de vlekken/bladeren eerder storren dan dat het een leuk effect geeft helemaal aangezien ik ineens een linker poot mis en toch nog "iets" zie van de poot links achter.

Het linker oor valt een stuk weg, ik had hem zelf nog een keer geprobeerd op f5 of lager om het gras wat vager te maken of juist een hogere F om het geheel scherp te maken.

Mis een stukje hond aan de rechterkant

Niet echt spannend en volgens mij is hij onderbelicht aan de kont.

Hoop dat je er iets aan hebt.

Elke dag dronken is ook een geregeld leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurens
  • Niet online
Daar heb ik zeker wat aan:)

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-09 19:05
#1 Best mooie foto, alleen lijkt hij mij wat onderbelicht bij neus en staart. Ietsje te donker over het algemeen.

#2 Leuk idee, alleen zijn de bladeren té onscherp, nu lijken het meer groene vlekjes ipv bladeren. Leuker zou izjn geweest om de bladeren nog vrij scherp te hebben.

#3 Een mooie foto, alleen jammer dat het linkeroor er niet op staat.

#4 Kan zo voor op de Frolic® :Y)

#5 is niet speciaal, beetje te gewone foto. Als de kop aan de kant van de camera had gezeten was het mooier geweest.

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurens
  • Niet online
wwwhizz schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 09:22:
#1 Best mooie foto, alleen lijkt hij mij wat onderbelicht bij neus en staart. Ietsje te donker over het algemeen.

#2 Leuk idee, alleen zijn de bladeren té onscherp, nu lijken het meer groene vlekjes ipv bladeren. Leuker zou izjn geweest om de bladeren nog vrij scherp te hebben.

#3 Een mooie foto, alleen jammer dat het linkeroor er niet op staat.

#4 Kan zo voor op de Frolic® :Y)

#5 is niet speciaal, beetje te gewone foto. Als de kop aan de kant van de camera had gezeten was het mooier geweest.
Bedankt voor je commentaar.

#1 Bij een aantal foto's heb ik het contrast wat omhoog gegooid, misschien heb ik dat bij foto 1 wat teveel gedaan, waardoor het zwarte iets te zwart is en details wegvallen.
#2 Handige tip :)
#3 Dat had ik zelf ook gezien en ik had de foto ook wel waar hij hij helemaal op stond, maar die was dan weer niet scherp en een ander was overbelicht (hond is iets te wit :P)
#4 Dat zou ze leuk vinden, aangezien ze de nogal wat van die dingen op een dag eet na er uitgebreid mee gespeeld te hebben :)
#5 Ik begrijp wat je bedoelt.

Ik heb een paar weken terug ook al 2 foto's gemaakt, maar niet gepost, dus hierbij een kleine update:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/laukui/Fotos/Internet/fotos/400x600/IMG_0747a_resize.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/laukui/Fotos/Internet/fotos/400x600/IMG_0762a_resize.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een grijs randje eromheen en #7 is net een rouwkaart...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurens
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 10:42:
Een grijs randje eromheen en #7 is net een rouwkaart...
Hehe... hij was inderdaad verdrietig :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:09
Ik vind sowieso dat je hond niet erg blij uit z'n ogen kijkt. De foto's zijn vrij goed gelukt, maar echt blij word ik er niet van, omdat je hond een beetje lusteloos aan doet. Of komt dat misschien door het warme weer?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurens
  • Niet online
Hahn schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 11:53:
Ik vind sowieso dat je hond niet erg blij uit z'n ogen kijkt. De foto's zijn vrij goed gelukt, maar echt blij word ik er niet van, omdat je hond een beetje lusteloos aan doet. Of komt dat misschien door het warme weer?
Ja dat komt inderdaad door het warme weer. 's Avonds, als het afkoelt, is hij hyperactief en zit hij dus voor geen meter stil en is niet op de foto te zetten, ik zal eens kijken of ik van het weekend een paar blijere (hyperactieve?) foto's kan knippen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:38

HaterFrame

Well... Poo came out!

Jack Frutsels O+

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:43

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Is het volgens mij niet. Zit meer van een boerenfox in. Wij hebben er zelf 1, (Spetter O+ inmiddels bijna 15 jaar) en da's een kruising van 90% boerenfox en 10% whippet. Als dus de veearts. Staat ook redelijk hoog op zijn poten en spitsere snuit dan Jack Russel, en lijkt imho behoorlijk sterk op Dobber; ik dacht echt even onze eigen hond te zien, en die is redelijk uitzonderlijk t.o.v. andere boerenfoxjes.
Heb even geen foto bij de hand - maar zal vanavond ff zoeken als ik het niet vergeet.
Verder mooie foto's :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurens
  • Niet online
The_Eagle schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 14:05:
[...]

Is het volgens mij niet. Zit meer van een boerenfox in. Wij hebben er zelf 1, (Spetter O+ inmiddels bijna 15 jaar) en da's een kruising van 90% boerenfox en 10% whippet. Als dus de veearts. Staat ook redelijk hoog op zijn poten en spitsere snuit dan Jack Russel, en lijkt imho behoorlijk sterk op Dobber; ik dacht echt even onze eigen hond te zien, en die is redelijk uitzonderlijk t.o.v. andere boerenfoxjes.
Heb even geen foto bij de hand - maar zal vanavond ff zoeken als ik het niet vergeet.
Verder mooie foto's :)
Het is toch echt een 100% Jack Russel Terrier :) En die heb je met korte, middellange en lange poten... Deze heeft middelange poten en lijkt daardoor misschien wat anders :) Een boerenfox is ook wat groter en zwaarder volgens mij...
Ben toch benieuwd naar je foto...

[ Voor 5% gewijzigd door Laurens op 21-07-2006 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

Laukui schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 15:05:
[...]

Het is toch echt een 100% Jack Russel Terrier :) En die heb je met korte, middellange en lange poten... Deze heeft middelange poten en lijkt daardoor misschien wat anders :) Een boerenfox is ook wat groter en zwaarder volgens mij...
Ben toch benieuwd naar je foto...
Mja, vergelijk met name qua huid, tekening en kop is namelijk aardig treffend. Enig idee wat zijn afkomst is?
* The Eagle gaat ondertussen ff postreminder instellen :Y)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurens
  • Niet online
The_Eagle schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 15:16:
[...]

Mja, vergelijk met name qua huid, tekening en kop is namelijk aardig treffend. Enig idee wat zijn afkomst is?
* Laurens gaat ondertussen ff postreminder instellen :Y)
Hehe...
We hebben toen we hem (eigenlijk haar, maar tegen een hond zeg je hem :P) een stamboom bij gekregen en dat kan ik zo snel even niet vinden...
De vader en moeder komen iig uit Enschede/Haaksbergen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

#4: groen in de achtergrond te opvallend.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

Zoals beloofd, bij deze:

Afbeeldingslocatie: http://img358.imageshack.us/img358/2143/spetterdsc00066ld6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img123.imageshack.us/img123/3992/spetterdsc00091qe2.jpg

Op met name de laatste is aan de vlekken goed te zien hoeveel ze op elkaar lijken. Vandaar ook dat ik het vermoeden had. Let ook even op de kleuringen bij de kop...lijkt ook sprekend :)
Pa is in Spetter's geval onbekend, van moeder weten we dat ze ergens in de omg van eindhoven woonde - maar aangezien Spetter zelf inmiddels bijna 15 is gok ik dat ma wel kastje weilen zal zijn :P

[ Voor 7% gewijzigd door The Eagle op 21-07-2006 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurens
  • Niet online
PcDealer schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 15:22:
#4: groen in de achtergrond te opvallend.
Daar heb je gelijk in, al vond ik het wel wat hebben...toch bedankt!
The_Eagle schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 22:33:
Zoals beloofd, bij deze:

[afbeelding]

[afbeelding]

Op met name de laatste is aan de vlekken goed te zien hoeveel ze op elkaar lijken. Vandaar ook dat ik het vermoeden had. Let ook even op de kleuringen bij de kop...lijkt ook sprekend :)
Pa is in Spetter's geval onbekend, van moeder weten we dat ze ergens in de omg van eindhoven woonde - maar aangezien Spetter zelf inmiddels bijna 15 is gok ik dat ma wel kastje weilen zal zijn :P
Leuk om te zien! Er zijn inderdaad heel wat overeenkomsten :) Alleen is Dobber toch heel wat kleiner dan Spetter, maar dat is lastig ze zien op mijn foto's (Dobber weegt slechts 7 kilo)
15 jaar is al een oude hond dus :) Dan kan Dobber hopelijk ook nog ff mee :)
Pagina: 1