Slimline DVD-Recorders

Pagina: 1
Acties:

• UTerror
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-10-2024
Binnenkort ben ik eigenaar van een nieuwe barebone laptop en ik heb dus nog een DVD Recorder nodig... Ik ben niet thuis op dit gebied en ben dus op zoek naar een goede betrouwbare slimline DVD(DL) Recorder. Slot-in of met lade maakt mij niet zoveel uit...

Welke modellen zou ik eens moeten bekijken? De GoT search topics waren allemaal over oude modellen...

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:26

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Wat bedoel je precies met slimline? In een barebone past meestal een normale DVD+-RW...slimline toch niet nodig? Of heb je een specifieke barebone (roep het merk eens) :?
Ik kan hier wel nerzetten dat je je aan een NEC geen buil kunt vallen...maar dat geldt voor de meeste andere merken tegenwoordig ook. Dan moet je ff google gebruiken, en reviews zoeken

[ Voor 15% gewijzigd door The Eagle op 20-07-2006 21:07 ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• ajhaverkamp
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:26

ajhaverkamp

gewoon Arjan

The_Eagle schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 21:04:
Wat bedoel je precies met slimline? In een barebone past meestal een normale DVD+-RW...slimline toch niet nodig? Of heb je een specifieke barebone (roep het merk eens) :?
Ik kan hier wel nerzetten dat je je aan een NEC geen built kunt vallen...maar dat geldt voro de meeste andere merken tevenwoordig ook. Dan moet je ff google gebruiken :)
Hij heeft het over een laptop. Dus zeker wel een slimline.

This footer is intentionally left blank

• UTerror
Het is een Compal HEL 80. Ik weet wel niet meteen of die een 12.7mm of een 9.5 mm nodig heeft... Daar moet ik nog achter komen.

[ Voor 3% gewijzigd door UTerror op 20-07-2006 21:08 ]

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:26

The Eagle

I wear my sunglasses at night

ajhaverkamp schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 21:06:
[...]

Hij heeft het over een laptop. Dus zeker wel een slimline.
:X ff overheen gelezen
Dan moet je iig kijken welke compatible is...de mesten hebben namelijk specifieke merk-eigen aansluitingen. Dus dan wordt de spoeling al dunner...en dan is het een kwestie van uitkiezen, want zoals gezegd kun je je aan de meesten geen buil vallen :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• niels88
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Je hebt niet zo heel veel keus met een DVD±RW brander:
http://tweakers.net/price...watch&Cat2=350&Query=slim
Ik weet dat het warm is, maar dit was makkelijk met google te vinden :)

• UTerror
Bedankt voor de replys alvast :) De NEC ND-7550A ziet er goed uit...

• Priyantha Bleeker
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-02 17:32

Priyantha Bleeker

Out and proud \o/ :D \o/

Ik heb zelf de Nec ND-7551 en het ding werkt hier perfect in mijn HP laptop.
Pagina: 1