levensduur batterij verlengen

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• David19x
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-11-2025
Hey, binnenkort vertrek ik op vakantie. Om de saaie autorit door te komen dacht ik een paar films te zien op mijn laptop. Ik kan een paar instellingen veranderen die de levensduur van de batterij kunnen verlengen. maar is er niets dat voor nog meer levensduur kan zorgen. booten onder een andere besturingssysteem ofzo ? Tell me!

Verwijderd

Wat ik je kan aanraden is iniedergeval de harde schijf binnen 1 minuut laten uitschakelen onder energiebeheer. Draagbaar/Laptop kiezen en het beeldscherm niet automatisch uit laten schakelen. Je zal maar net een spannende erotische scene zitten ofzo en het beeld gaat op zwart.. ;( Heb je dat mooi gemist dan! ;) Vergeet overigens niet je WiFi, modem, virusscanner en andere automatische programmatje's die je dan toch niet nodig hebt uit te schakelen!

Succes en goede reis!

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2006 20:34 ]

• AirX
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:21

AirX

Tweak Guru

In hardware beheer zoveel mogelijk apparaten uitschakelen die je toch niet gebruikt in de auto (netwerkkaart, modem, infrarood, wifi, bluetooth etc. etc....)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

En het scherm wat donkerder zetten. Dat kan al heel wat schelen omdat het scherm het nodige stroom zuipt.

• Acheron
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:33

Acheron

updatepack.nl

Je kan natuurlijk ook een voedingsstekker voor gebruik in de auto kopen.

Zeg nee tegen bloatware. Download Nero Lite!

• Fuzzillogic
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-07-2025
Undervolten. Sowieso een goed idee. RMClock is je vriend. Wifi/Bluetooth uitzetten, scheelt ook weer een watt of 2. Veelal kan dat hardwarematig. Verder: geen fancy postprocessing gebruiken. Gebruik gewoon VLC of Mediaplayer Classic voor je DVDtjes/MPEG4tjes.

[ Voor 75% gewijzigd door Fuzzillogic op 20-07-2006 20:44 ]

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:21

Thandor

SilverStreak

Volgens mij kun je dit prima zelf vinden, proberen en/of bedenken. Praktische redenen zoals het scherm donkerder zetten en geen overbodige hardware gebruiken. Uiteraard is het onderclocken van de processor ook geen verkeerde keus :)

Overigens vind ik de topicstart ook ietwat karig.
Derhalve gaat het topic dus op slot.

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.