Toon posts:

[MacBook] Errors bij CD's/DVD's branden

Pagina: 1
Acties:
  • 150 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nu een maandje in het bezit van mijn MacBook en heb nu een probleem bij het branden van CD-R's/CD-RW's en DVD±R's en DVD±RW's.
In het begin kon ik wel nog gewoon branden zonder problemen, maar nu geeft Roxio en DVD-Decrypter (onder Windows) steeds een foutmelding, meestal hardware gerelateerd.....

Iemand anders ook zo'n probleem, of weet iemand waar het aan kan liggen.....?

Ik kan overigens wel nog gewoon DVD's en CD's afspelen.

• Digistorm
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:52

Digistorm

ex-demo scener

Heb je al eens geprobeerd om onder Mac OS X een CD of DVD te branden? Om uit te sluiten dat het iets met Windows is?

Hier stond achterhaalde informatie…

Verwijderd

Topicstarter
Heb het blijkbaar niet duidelijk geformuleerd....mijn excuses.

Onder OSX heb ik dus met Roxio geprobeerd (en onder Windows dus met DVDDecrypter), wat dus leidde tot een errormelding, iets in de zin van "Hardware Sense Error". In het begin heb ik zowel CD's als DVD's succesvol gebrand met Roxio....
Heb ook verschillende media geprobeerd...

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2006 19:48 ]

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

En wat was de rest van de "Hardware Sense Error" (Sense key, sense code), aangezien dat wel redelijk essentieel is om te kunnen bepalen wat er precies fout gaat.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/