Toon posts:

Welke Music Player?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.269 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik luister graag muziek van mijn laptop. Echter ben ik niet helemaal tevreden met Windows Media Player en ben op zoek naar aan andere media/music player.

Nou zou ik graag willen dat ik bijvoorbeeld een muzieknummertje kan selecteren oid die vervolgens op volgorde van het selecteren afgespeeld wordt. Misschien is het alcaz systeem bekend, wat ze vaak in kroegen en bars hebben.

Ik heb hier op het forum al rondgezocht oa op: welke music player. Evenals op google, maar de resultaten zijn niet wat ik zoek.

Ik heb wel het programma Musicmatch Jukebox geinstalleerd maar ook dat voldoet niet helemaal aan mijn wens.

Weet iemand een programma dat aan mijn wensen voldoet? Ik draai op Windows XP Pro SP2. Mijn laptop is een Centrino 1700Mhz, 1024MB (Misschien handig om te weten).

BVD _/-\o_

Verwijderd

winamp al geprobeerd?

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2006 18:40 ]

• Mafkees
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Of Foobar 2000... maar Spielerij? :+ Verkeerde forum denk ik :)

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09:45
MediaMonkey misschien?

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:00
Foobar of Winamp zijn lichte playlist spelers, wxMusik is een lichte medialibrary speler (ala iTunes of WMP, kan trouwens natuurlijk ook gewoon playlists aan).

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Verwijderd

Dit heeft niets met spellen te maken, -> Client Software Algemeen

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-07 16:08
Verwijderd schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 18:38:
Ik luister graag muziek van mijn laptop. Echter ben ik niet helemaal tevreden met Windows Media Player en ben op zoek naar aan andere media/music player.

Nou zou ik graag willen dat ik bijvoorbeeld een muzieknummertje kan selecteren oid die vervolgens op volgorde van het selecteren afgespeeld wordt. Misschien is het alcaz systeem bekend, wat ze vaak in kroegen en bars hebben.
Kan dat niet met de Media Player?
geen idee, die gebruik ikzelf alleen voor video
maar ik dacht dat een maat 'm toch ook gebruikte met geselecteerde nummers die op volgorde werden gespeeld...

WinAmp kan het in ieder geval wel, die gebruik ik zelf.
De Jump-To-File en Enqueue optie (standaard) zijn vrij handig :)

Leeg - Sinds 20180907

Verwijderd

Waarom ben je niet tevreden met de players die je al geprobeerd hebt? Als je dat nog even aangeeft, kunnen wij kijken of er alternatieven zijn die wel aan je wensen voldoet :)

Verwijderd

Jep, maar Winamp kan ik persoonlijk wel aanraden :)

• m0nkey
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-10-2023
Is de K-lite mega Codec niet verschrikkelijk licht door de interface ervan? Wel wat MB's als je alles installeert maar dat hoeft ook niet..
Pagina: 1