Toon posts:

Philips psc706 geluidskaart probleem ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Met het verplaatsen van van mijn pc heb ik het systeem ook ontdaan van de geluidsboxenset (deze heb ik weggegeven). Ik wil gaan luisteren via de koptelefoon.
Nu heb ik 'nergens' geen geluid meer. Niet rechtstreeks op de dvd/cd-rom spelers, niet meer rechtstreeks op de geluidskaart en ook niet aan de voorzijde van mijn systeemkast.
Softwarematig geeft het systeem geen enkele foutmelding aan. Niet op windows niveau, niet op geluidskaart niveau en ook niet bij apparatenbeheer (hardware).

Pc heb ik inmiddels aangeboden bij leverancier. Deze heeft er een nieuwe windows xp versie op gezet en het geluid gecontroleerd. Echter thuis nog steeds 'nergens' geen geluid. Kan iemand mij een tip geven?

Mijn systeem is:
- pentium 4, 1.80 GHz, 512 MB Ram,
- nvidia GeForce4 Ti 4200 videokaart
- philips psc706 geluidskaart

:'( Paul

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 23:22

JvS

Ik heb hem zelf ook

Als je pc leverancier wel geluid heeft en jij niet, dan is je apparaat dat het geluid weergeeft of het kabeltje dat je ervoor gebruikt gewoon niet goed.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

"Nergens geen geluid" - dus je hebt overal geluid? Wat is je probleem dan?

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

Topicstarter
Met 'nergens' bedoel ik natuurlijk: bij het aansluiten op genoemde aansluitingen dmv een mini-jack van a) kleine boxjes of b) koptelefoon 1 of c) koptelefoon (2) blijft het stilzwijgen. Geen geluid.

Het is een goede suggestie om m'n leverancier nog eens te benaderen. Ik heb bij het afhalen van het systeem niet goed doorgevraagd over de acties die zij hebben uitgevoerd. Het bericht was dat alles okay was. Ik heb zelf geconstateerd dat de geluidskaart opnieuw geinstalleerd was maar ik heb bij het afhalen niet gevraagd of het ook daadwerkelijk geluid heeft gegeven.

Is het denkbaar dat er hardware beschadigingen optreden wanneer het pc-systeem wordt aangesloten op de audio-installatie (middels een mini-jack van de geluidskaart out naar versterker in).
:'(