Hallo,
Ik ben op mijn werk momenteel een Windows 2003 SErver met RIS aan het installeren, het installeren van Windows XP Via RIS gaat goed, alleen zijn er een aantal problemen.
De HArdware wordt niet geinstalleerd, wat natuurlijk erg jammer is
Ik heb al een aantal websites bezocht maar geen een heeft uitsluitsel gegeven waarom het niet goed werkte. er zijn in totaal 12 workstations:
Asrock Socket 939 Nforce 4 AMD Mobo
Nvidia Netwerk controller
Realtek C890 Audio
Geforce 6600
Momenteel heb ik in de Templates staan de volgende .SIF bestand:
[Unattended]
DriverSigningPolicy = Ignore
OemPreinstall = yes
OemPnpDriversPath = "Drivers\Nic;Drivers\SMBus;Drivers\IDE;Drivers\Audio\WDM;Drivers\sata;Drivers\Video"
ConfirmHardware = No
FileSystem = LeaveAlone
ExtendOEMPartition = 0
TargetPath = \WINDOWS
OemSkipEula = yes
InstallFilesPath = "\\%SERVERNAME%\RemInst\%INSTALLPATH%\%MACHINETYPE%"
LegacyNIC = 1
In I386 heb ik een folder structuur gemaakt:
$oem$
$1
Drivers
Ik heb de laaste Nforce drivers van de Asrock site gedownload en elke component opgesplits in hun driver segmenten. De Nforce Netwerk drivers heb ik wel in de plaats de RIS drivers genomen, en die volgens de Nvidia site op de jusite plaatsen gezet en die werkt ook (anders kreeg ik een error)
Alleen snap ik niet waarom hij de andere drivers niet manual wil installeren
als ik het zelf handmatig doe, dan installeert hij de drivers netjes, maar als hij het via de RIS wil doen weigert hij het. Ik ben momenteel een Nlite ISO aan het maken met de drivers erop geintegreerd misschien lost dat het probleem op
Heeft iemand anders hier ervaring mee?
Ik ben op mijn werk momenteel een Windows 2003 SErver met RIS aan het installeren, het installeren van Windows XP Via RIS gaat goed, alleen zijn er een aantal problemen.
De HArdware wordt niet geinstalleerd, wat natuurlijk erg jammer is
Ik heb al een aantal websites bezocht maar geen een heeft uitsluitsel gegeven waarom het niet goed werkte. er zijn in totaal 12 workstations:
Asrock Socket 939 Nforce 4 AMD Mobo
Nvidia Netwerk controller
Realtek C890 Audio
Geforce 6600
Momenteel heb ik in de Templates staan de volgende .SIF bestand:
[Unattended]
DriverSigningPolicy = Ignore
OemPreinstall = yes
OemPnpDriversPath = "Drivers\Nic;Drivers\SMBus;Drivers\IDE;Drivers\Audio\WDM;Drivers\sata;Drivers\Video"
ConfirmHardware = No
FileSystem = LeaveAlone
ExtendOEMPartition = 0
TargetPath = \WINDOWS
OemSkipEula = yes
InstallFilesPath = "\\%SERVERNAME%\RemInst\%INSTALLPATH%\%MACHINETYPE%"
LegacyNIC = 1
In I386 heb ik een folder structuur gemaakt:
$oem$
$1
Drivers
Ik heb de laaste Nforce drivers van de Asrock site gedownload en elke component opgesplits in hun driver segmenten. De Nforce Netwerk drivers heb ik wel in de plaats de RIS drivers genomen, en die volgens de Nvidia site op de jusite plaatsen gezet en die werkt ook (anders kreeg ik een error)
Alleen snap ik niet waarom hij de andere drivers niet manual wil installeren