17KHz ringtones: irriterend voor iedereen?

Pagina: 1
Acties:

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-02 19:39
We kennen nu die ontzettend vervelende hoge piepjes van ringtones enzo wel. Nu komen die hoerendingen zelfs op TV. Er zijn mensen die er ontzettende koppijn van krijgen. Ze claimen dat alleen jongeren het horen, maar ik heb zelfs iemand van 39 zien posten dat-ie het weldegelijk hoort.

Lijkt me opzich iets om een 'discussie' over te starten. Ikzelf vind ze echt verschrikkelijk vervelend. Je krijgt er koppijn van, het geluid is erg irriterend en totaal niet effectief. Buiten dat, veel jongeren horen de ringtone niet eens omdat hun oren al compleet verziekt zijn door MP3-spelertjes.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Yapser schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 13:14:
Buiten dat, veel jongeren horen de ringtone niet eens omdat hun oren al compleet verziekt zijn door MP3-spelertjes.
Daarom zetten ze die krengen ook zo lekker hard denk ik.

Persoonlijk erger ik me soms groen en geel aan de terreur van mobiele telefonie die de laatste 5 a 10 jaar is ontstaan. Het ontstaan van ringtones zoals die er nu zijn is een ware kwelling geworden als je in een bus of trein zit :{

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Ik vind de google ad voor de paris hilton ringtone wel toepasselijk :)

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-02 20:01

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Ik moet eerlijk zeggen dat ik die hoge piepjes minder irritant vindt dan die verschrikkelijke deuntjes met die <censored censored censored censored censored censored censored censored> kikker/kuiken/krokodil whatever. Ikzelf gebruik juist die hoge piepjes puur omdat ik een "mankement" aan mijn gehoor heb waardoor ik de "normale" tonen niet goed hoor en daarom gewoon telefoontjes mis.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Mja, agree, ik heb wel zo'n toontje op me telefoon staan als ik effe iemand wil irriteren, maar voor de rest, nee dankje :P

Trilstand voor mij! (Hoewel dat meisje dat gister op me schoot zat dat minder leuk vond :P)

Heeft ook een computer!

Verwijderd

Daarvoor heb je toch een tril functie.

17Khz ringtones vindt ik niet zo verschikelijk irritant, vroeger zatten we allemaal nog achter een 50Hz tv een constante gepiep uitkwam (8> .

Gehoor, ja is inderdaad waar de oudere mensen juist beter horen to zo ver die I-pod generatie. Het lijkt wel standaar te worden dat je tegenwoordig overaal jongere tegen komt met een gehoorbeschadiging.
Pagina: 1