Hallo,
Ik ben bezig om een eigen bootcd te maken en nu was ik met de config.sys aan het stoeien maar stuitte op een klein probleempje. Met google heb ik nog geen antwoord kunnen vinden dus misschien dat iemand het hier zo uit zijn hoofd weet....
Nu heb ik dit in mijn config.sys staan
[menu]
menuitem=1, Hoofdmenu 1
menuitem=2, Hoofdmenu 2
menuitem=3, Hoofdmenu 3
menuitem=4, Hoofdmenu 4
menuitem=5, Hoofdmenu 5
menudefault=1,30
menucolor=15,0
En het menu werkt prima als ik vanaf de floppy start. Alleen ik wil als ik kies voor Hoofdmenu 1 dat ik weer een nieuw menu lijstje krijg met verschillende opties.
Dus als ik hoofdmenu 1 aan klik dat ik daarna zie:
1. submenu 1
2. submenu 2
3. submenu 3
Is dit mogelijk via de config.sys of moet je dan al met speciale tooltjes gaan werken om dit te krijgen?
Ik ben bezig om een eigen bootcd te maken en nu was ik met de config.sys aan het stoeien maar stuitte op een klein probleempje. Met google heb ik nog geen antwoord kunnen vinden dus misschien dat iemand het hier zo uit zijn hoofd weet....
Nu heb ik dit in mijn config.sys staan
[menu]
menuitem=1, Hoofdmenu 1
menuitem=2, Hoofdmenu 2
menuitem=3, Hoofdmenu 3
menuitem=4, Hoofdmenu 4
menuitem=5, Hoofdmenu 5
menudefault=1,30
menucolor=15,0
En het menu werkt prima als ik vanaf de floppy start. Alleen ik wil als ik kies voor Hoofdmenu 1 dat ik weer een nieuw menu lijstje krijg met verschillende opties.
Dus als ik hoofdmenu 1 aan klik dat ik daarna zie:
1. submenu 1
2. submenu 2
3. submenu 3
Is dit mogelijk via de config.sys of moet je dan al met speciale tooltjes gaan werken om dit te krijgen?