Toon posts:

Sony Vaio FS

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Voor school moeten we een laptop kopen. Er hoeft niks speciaals aan te zijn, maar ik wil toch voor thuisgebruik dat ik ermee op internet kan (geen draadloos netwerk, maar als het eraan zit is het ook geen probleem), mails lezen, af en toe een online spelletje en eens filmpje kijken. Veel wil ik er ook niet voor betalen, maar ook niet te weinig, ik wil namelijk een degelijke laptop.

Daarom zag ik de Sony Vaio FS 515E in promotie staan. is deze degelijk? Ik zag wel dat er een Intel Celeron processor in zat. Enkele mensen wezen me erop dat het niet zo'n goede processor is.
Ook het blinkd scherm schrikt me wat af? Zie ik daar wel op als ik buiten of in het licht zit?

Alvast bedankt.

Steven

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Celeron zou ik persoonlijk niet doen, al is het maar omdat ze geen speedstep hebben en altijd op fullspeed draait.
Daarnaast zou ik niet voor Sony gaan, niet omdat ze neit goed zijn maar omdat ze simpelweg erg duur zijn. Kies dan voor Acer of MSI ofzo, die zijn imho beter betaalbaar.

Verwijderd

Ik heb n Sony heel even gebruikt maar ben later overgestapt op een Acer (AMD 64b) en nu een DELL (M). Het is niet de vraag hoe goed een laptop is maar waar je hem voor wilt gebruiken. Wil je er alleen simpele dingen mee doen, documenten bekijken e.d., dan moet je gewoon rondneuzen voordat je een laptop gaat aanschaffen.

Verwijderd

Topicstarter
De FS515E staat hier voor 840 euro.

Verwijderd

als jij een laptop koopt voor school neem dan een a merk. de behuizingen van een acer zijn niet bepaald stevig te noemen. een laptop heeft op een school toch aardig wat te voorduren. ik heb zelf een sony fe11m, deze heeft dezelfde behuizing als de fs serie en deze vind ik redelijk stevig. maar voor een serieuse school laptop had ik voor een ibm gekozen.

Verwijderd

Topicstarter
Is het waar dat Sony maar 1 jaar garantie geeft?

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2006 12:25 ]

Pagina: 1