Buitenlocatie gezocht omgeving Zeeland, Bergen op zoom

Pagina: 1
Acties:

• Mavvie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2021
Ik wil een aantal model fotoshoots gaan doen in de buurt van Zeeland/Bergen op Zoom, maar ik kom daar niet zo vaak dus aan mij de vraag is weet iemand hier in de buurt mooie locaties om fotos te schieten.

Ik ben op zoek naar een mooie strandlocatie, natuurlijke ongeving en industrie omgeving.

Twitter | Linkedin

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-01 14:03

Zoefff

❤ 

Move -> FGA

Maar wat dacht je er van om zelf gewoon een kaart te pakken, wat potentiele plekken omcirkelen en dan die plekken gaan verkennen? :)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-01 17:09
Je komt zelf uit Flipland?
Dan weet je toch ongeveer wel wat er in de buurt is zeker, zou ik denken?

Daarnaast; omgeving "Zeeland/ Bergen op Zoom" is nogal ruim ;)
Da's een hele provincie, plus een stukje Brabant

Waar wil je precies heen?
En wat wil je precies op je foto's zetten? (natuurlijke omgeving??)

Ik kom uit Bergen op Zoom, dus een klein beetje kennis van de omgeving is wel aanwezig.
Ben je bijvoorbeeld bekend met: Oesterdam; Industrie bij BoZ-Noord (GE, Cerestar, industrie/ veel lichtjes); Bergse Plaat (water met daarachter direct huizen, best aardig in de schemer). Om maar wat te noemen

[ Voor 48% gewijzigd door Chillz op 20-07-2006 14:47 ]

Leeg - Sinds 20180907

• kdekker
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Als je en strand en industrie en natuur wilt zien: in de buurt van het Zwin (=Zeeuws Vlaanderen) heb je alles bij de hand (natuurgebied, vlindertuin, industrie, strand iets minder). Aan de Vlissingse kant is ook boulevard & strand & industrie, maar minder natuur denk ik (in ieder geval, minder dicht bij elkaar. OostKappelle, Domburg heeft wel wat strand/bos (=natuur), maar dat is wel effe rijden vanaf Vlissingen/Borsele industriegebied. Dichterbij is dan Zoutelande. Zo groot is Walcheren verder niet.

En je geografische afbakening is wel wat wijds. Bij Bergen op Zoom vind je geen strand. Ook weet ik niet of je met natuur 'strandblommen' (al dan niet topp-less) bedoelt, maar goed dat mag je zelf bekijken.

Verwijderd

Is de Biesbosch geen geschikte lokatie ? Ligt hemelsbreed ongeveer 28km van Bergen op Zoom vandaan. Erg groen en je kan er vast zat rustige plekjes vinden voor je shoot.
Ook industrie op de achtergrond.
Maar het ligt er maar precies aan wat voor omgeving je wil..Strand zeg je, ja dat heb je daar dan niet echt, wel div. soorten 'waterkant'
Bos ? Grasveld ? Water (meer, sloot, plas, zee, rivier, 'beekje') ?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2006 19:59 ]