Toon posts:

Waar horen videocamera's thuis

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Aangezien Zoefff niet echt kennis heeft om mij naar de jusite plaats door te verwijzen (t.net neemt jobstudenten aan tegenwoordig? :Y) ), ga ik het toch maar eens vragen:

als dv camera's niet thuishoren in fotografie, waar horen ze dan wel thuis?

• DaRKie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-01 14:04
Misschien bij "Audio, Video & HiFi"?

Verwijderd

Topicstarter
nope, is voor afspeelapparatuur :(

Heb de zoekfunctie van dit forum zwaar misbruikt, maar videocamera's zijn blijkbaar nergens welkom? :|

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-01 21:20
Als je de zoekfunctie gebruikt zie je dat de meeste topics over videocamera's gewoon in A/V Hifi forum staan.

• Aloys
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
nodig je jezelf toch uit? :P
of je mishandelt >:) je mail-account en stuurt een mail naar T.net :9 (of moet dat naar GoT?)

• Invisible_man
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-01 21:13
Beetje flauw van jou om Zoefff zo af te kraken omdat hij jouw vorige topic op slot heeft gezet (en daar ook duidelijk een reden voor heeft gegeven: te weinig "getoonde" inzet en plaatsing in een verkeerd forum).

Als je iets verkeerd neer zet, wordt het wel door mods naar de goede plaats verhuist, vooral als je in je topic start vermeld dat je niet zeker weet of het op die plek thuis hoort.

• mr_petit
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-01 21:41

mr_petit

opperprutser

Verwijderd schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 11:03:
nope, is voor afspeelapparatuur :(

Heb de zoekfunctie van dit forum zwaar misbruikt, maar videocamera's zijn blijkbaar nergens welkom? :|
Dan heb je niet goed gekeken. Als je de search gebruikt met het woord videocamera (ik kon even geen simpelere searchopdracht verzinnen) zie je gelijk dat bijna alle topics in AVH staan. (ik kan ff niet je terminologie "misbruiken" plaatsen)
Waar staat overigens dat AVH alleen voor videoafspeelapparatuur is?

[ Voor 6% gewijzigd door mr_petit op 20-07-2006 11:12 ]

"man is not truly one, but truly two,"

Verwijderd

Topicstarter
Invisible_man schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 11:09:
Beetje flauw van jou om Zoefff zo af te kraken omdat hij jouw vorige topic op slot heeft gezet.
goh.. "ik sluit je topic omdat hij verkeerd staat, en ik zeg je lekker niet waar hij wel moet staan", ik vraag me af wat flauwer is :p

Ik zoek op "dv camera" en vind enkel topics in fotografie terug. Bovendien zie ik in voorgestelde categorie enkel topics over flatscreens en geluidsinstallaties. UItvoerapparatuur dus :)

wat "getoonde inzet" betreft: ik heb te weinig kennis om op dit punt een goede camera uit te kiezen, wat ook de reden is waarom ik om hulp vraag in de trend van: waar kan ik het best kijken en waar moet ik op letten.

Ik ben geen fotoguru en vind het absoluut niet leuk dat er door iemand zo op me wordt neergekeken om die reden.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2006 11:28 ]

Verwijderd

Als ik in de search videocamera intyp, krijg ik in meer dan 3 kwart van de gevallen een topic in AVH.
Dus ik denk dat je hem daar met een gerust hard kwijt kan ;)

Verwijderd

Als ik op "dv camera" zoek krijg ik alleen AVH terug ? doe ik iets fout ?

[edit]
De post van Zoefff is erg netjes en hij geeft je aanwijzingen hoe het wel moet. Als je daar problemen mee hebt kun je hem beter zelf even mailen en hier geen klaag topic van maken.

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2006 11:34 ]

• Invisible_man
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-01 21:13
Aldus Zoefff:

Om te beginnen hoort dit niet in fotografie thuis, maar verplaatsen naar het juiste forum doe ik het ook niet aangezien ik niet echt de indruk krijg dat je zelf al goed op zoek bent geweest naar informatie. Vermeld bij een eventueel nieuw topic wat je zelf hebt gevonden, en bijvoorbeeld wat camera's die je wel potentie vind hebben. En vergeet het budget niet te vermelden ;)
Zijn uitleg lijkt mij duidelijk genoeg.

Ander voorbeeld van een topic dat dicht gagaan is omdat de TS te weining inzet toont:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1148260

Komt dus wel vaker voor.

[ Voor 28% gewijzigd door Invisible_man op 20-07-2006 11:44 ]

• mr_petit
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-01 21:41

mr_petit

opperprutser

Verwijderd schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 11:25:
[...]

Ik zoek op "dv camera" en vind enkel topics in fotografie terug. Bovendien zie ik in voorgestelde categorie enkel topics over flatscreens en geluidsinstallaties. UItvoerapparatuur dus :)
Onzin, als je "dv camera" in de search invult staan iig de 1e 19 hits in AVH

"man is not truly one, but truly two,"

Verwijderd

Topicstarter
mr_petit schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 11:32:
[...]

Onzin, als je "dv camera" in de search invult staan iig de 1e 19 hits in AVH
heel speciaal, want ik krijg enkel hits uit FGA

Maar bedankt voor de info, kan ik daar men niersteen wel kwijt.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

commentaar op moderaties kun je veel beter direct met de moderator opnemen via icq/msn/irc of mail, i.p.v. eigenwijs een nieuw topic te openen.
je topic hoort trouwens gewoon in Audio, Video & HiFi , mits je wel aandacht besteeds aan je startposting want die was echt te mager zoals Zoefff al vertelde.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.