Ik wil mijn pc verkopen omdat ik er eigenlijk nooit achter zit omdat deze boven staat en ik veel liever bij mijn vrouw op de bank wil zitten
Het ergste wat een mens in mijn ogen kan doen, is een pc met bureau en kast en alle meuk eromheen in de woonkamer neerpleppen (een ander mag het doen, maar ik niet
)
Dus, denk ik... Laat ik eens slim doen en deze pc verkopen en daarvoor in de plaats een leuke laptop kopen.
Nu heb ik deze dus op internet gezet, maar weinig reactie op gekregen (ja een bod van 100 euro)
Ik denk veel te vaak och dat is nog makkelijk 1200 euro waard aangezien ik er zo'n 3000 in gestoken heb toendertijd.
Aangezien ik helemaal uit de hardware markt ben wil ik aan jullie vragen: wat kan dit nog zo'n beetje opleveren???
Specificaties:
Processor: Intel Pentium 4 2.8GHZ
Moederbord: ASUS P4S800D
Geheugen: 1GB
Kast: Chieftec DA-01WD (Full Tower) zijdeur met raam. Originele deur zonder raam bijgeleverd.
http://www.chieftec.com/products/dragon/da01_new.htm
Harde Schijven:
Maxtor L300S0 SATA 300GB
Maxtor Y120M0 SATA 120GB
Maxtor 6Y120P0 PATA 120GB
Maxtor 7L250R0 PATA 250GB
In totaal dus: 790GB aan schijfruimte!
Videocard: ATI Radeon 9600
Soundcard: Creative SB Audigy
Speakers: Creative 5.1 Surround Set incl Subwoofer
TV Kaart: Pinnacle PC TV Stereo (TV Kijken op de Computer!)
DVD Brander: HP DVD640 Dual Layer LightScribe (incl. 5 Lege LightScribe schijfjes)
Toetsenbord/Muis: Logitech Cordless Desktop Pro (Zwart)
Monitor: Sony SDM S73 17 inch
Webcam: Logitech Quickcam Pro
Windows XP Professional NL OFFICIEEL
Het ergste wat een mens in mijn ogen kan doen, is een pc met bureau en kast en alle meuk eromheen in de woonkamer neerpleppen (een ander mag het doen, maar ik niet
Dus, denk ik... Laat ik eens slim doen en deze pc verkopen en daarvoor in de plaats een leuke laptop kopen.
Nu heb ik deze dus op internet gezet, maar weinig reactie op gekregen (ja een bod van 100 euro)
Ik denk veel te vaak och dat is nog makkelijk 1200 euro waard aangezien ik er zo'n 3000 in gestoken heb toendertijd.
Aangezien ik helemaal uit de hardware markt ben wil ik aan jullie vragen: wat kan dit nog zo'n beetje opleveren???
Specificaties:
Processor: Intel Pentium 4 2.8GHZ
Moederbord: ASUS P4S800D
Geheugen: 1GB
Kast: Chieftec DA-01WD (Full Tower) zijdeur met raam. Originele deur zonder raam bijgeleverd.
http://www.chieftec.com/products/dragon/da01_new.htm
Harde Schijven:
Maxtor L300S0 SATA 300GB
Maxtor Y120M0 SATA 120GB
Maxtor 6Y120P0 PATA 120GB
Maxtor 7L250R0 PATA 250GB
In totaal dus: 790GB aan schijfruimte!
Videocard: ATI Radeon 9600
Soundcard: Creative SB Audigy
Speakers: Creative 5.1 Surround Set incl Subwoofer
TV Kaart: Pinnacle PC TV Stereo (TV Kijken op de Computer!)
DVD Brander: HP DVD640 Dual Layer LightScribe (incl. 5 Lege LightScribe schijfjes)
Toetsenbord/Muis: Logitech Cordless Desktop Pro (Zwart)
Monitor: Sony SDM S73 17 inch
Webcam: Logitech Quickcam Pro
Windows XP Professional NL OFFICIEEL
It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku