Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

AK47-zijkanten

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heej luitjes,
Op dit moment heb ik een leuke donkere case maar binnenkort ga ik een Shuttle aanschaffen.
Ik heb in gedachten om mijn tweelingbroer mijn case door te spelen met als extra-tje dat ik ff mijn eerste test ga doen met het lichtjes case-modden van zijn toekomstige computer.

Ik had in gedachten om deze AK over de zijkant te plaatsen maar dan iets meer gedraaid (achterkant AK links onder, de loop rechts boven, andere zijkant gespiegeld).
Afbeeldingslocatie: http://parangaricutirimicuaro.blogspot.com/ak47-2.jpg

Wat voor gereedschap heb ik hiervoor nodig voor het uitknippen/bewerken van de plaat?
Is het aanbrengen van plexiglas nodig of zouden jullie voor een andere afwerking kiezen.

Het geintje moet niet te duur worden, ik heb binnenkort een paar weken vakantie dus dan wou ik het proberen. Suggesties zijn welkom.

• n1els
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-06 11:25
Je wilt een AK-47 kopen, om het vervolgens doormidden te slijpen en aan de zijkant van je kast te plakken?
Dan ga je zeker naar Albanië op vakantie oid, dan zijn die dingen tenminste lekker goedkoop...

Dimidium facti qui bene coepit habet: sapere aude.

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-11 16:16

YellowCube

Wait...what?

volgens mij zoekt ie gewoon een plaatje van een AK47 precies van de zijkant gezien.
Afbeeldingslocatie: http://www.ak-47.net/ak47/magyar.gif

en vraagt zich vervolgens af hoe dit het beste tot z'n recht komt op de zijkant van z'n kast.

[ Voor 47% gewijzigd door YellowCube op 20-07-2006 10:12 ]

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Verwijderd

Heb je al een AK. Anders moet je eens naar airsoft-wapens kijken.

• Nitroglycerine
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:30

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

Als het enkel om het profiel gaat, dan zou ik een figuurzaag gebruiken met een fijn zaagje en flink wat schilderstape.

Hier kon uw advertentie staan

Verwijderd

Topicstarter
De vorm van de AK wil ik dus in de zijkant van mijn case uitsnijden/knippen/zagen wat het makkelijkst is. Daarna afwerken met iets van plexiglas + belichting.

Yellow, goeie pics!
Denk dat ik die voor de vormen ga gebruiken.

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-11 15:54

AcouSE

Swedish Chef

Kwestie van even zoeken hoor. In de faq staat een leuk stukje en met een beetje meer zoekwerk op zowel GoT als Google kun je massa's info vinden.

Frequently Asked Questions CM
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.