Toon posts:

Monitor No signal behalve in veilige modus...

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een flat screen monitor, een iiyama prolite E43S en een pc met een GeForce kaart. Eergisteren tijdens het spelen van een game drukte ik de Windows start button in (dikke vingers), en hierna wist de monitor het volgende te melden:
No signal
Check Cable.

Als ik opnieuw opstart dan zie ik wel de bootgegevens op mijn scherm, en mijn Windows logootje, maar hierna springt tie weer naar de "No signal check cable" melding
En dat kreeg ik die avond niet meer in orde.

Dus ik de volgende avond mijn werk laptop meenemen, en ook een ander kabeltje, en wat blijkt; Als ik mijn laptop van mijn werk aansluit op de monitor, dan krijg ik precies hetzelfde. Toen wist ik het niet meer.

Dus ik hier zoeken, maar bij de topics kreeg ik vooral info over DVI, maar dat heb ik volgens mij niet. Weet iemand wat er aan de hand is???

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:44

DarkSide

theres no place like ::1

Ik mis het verhaal op welke resolutie en refreshrate je werkt.
Start eens op in veilige modus, en pas de resolutie naar 640x480 60Hz aan.
Start dan normaal op. En kijk of hij dan wel beeld geeft. Verhoog dan stapje voor stapje de resolutie en/of refreshrate.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• Jay-Connected
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-04 11:02

Jay-Connected

Onderaan :)

Mocht dat niet helpen kun je in de veilige modus de driver weg gooien en even de Windows standaard driver kiezen.

Dan weer een nieuwe versie van de driver instaleren!

Succes

Bovenaan :)

Verwijderd

Topicstarter
DarkSide schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 10:06:
Ik mis het verhaal op welke resolutie en refreshrate je werkt.
Start eens op in veilige modus, en pas de resolutie naar 640x480 60Hz aan.
Start dan normaal op. En kijk of hij dan wel beeld geeft. Verhoog dan stapje voor stapje de resolutie en/of refreshrate.
De resolutie is 1280 x 1024
Refresrate ???

Het weirde is dat ik daar niet ben aangekomen.
Maar ik ga het wel proberen.
Mocht dat niet helpen kun je in de veilige modus de driver weg gooien en even de Windows standaard driver kiezen.

Dan weer een nieuwe versie van de driver instaleren!
Dit was de oplossing. De drivers waren stuk!
Tanx iedereen

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2006 16:27 ]