Nou, zoals de titel al zegt. Ik heb een veld in een database waar een pad naar een foto in staat. Echter, dit veld moet heel makkelijk door de gebruiker aan te passen zijn door op een "bladeren" knop te drukken en te pointen naar de betreffende foto. Hoe krijg ik dit netjes voor elkaar?
Moeten wij je nu een kant en klaar antwoord geven? Wat heb je zelf al geprobeerd en wat lukte er niet? Een beetje zelfredzaamheid is wel gewenst.
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
sorry, ik heb al wel zelf gezocht, maar invoegen--> activeX besturingselement en dan die common control dinges geeft een foutmelding
"U beschikt niet over het juiste gebruiksrect.... blabla"
[ Voor 13% gewijzigd door Wijnbo op 20-07-2006 10:00 ]
Waar hoort mijn topic?
PRG>>OFF
Wat meer informatie geven over wat je al geprobeerd hebt en wat daar precies niet aan lukte zou fijn zijn. Dat scheelt antwoorden die je al geprobeerd hebt, zoals nu gebeurt.
PRG>>OFF
Wat meer informatie geven over wat je al geprobeerd hebt en wat daar precies niet aan lukte zou fijn zijn. Dat scheelt antwoorden die je al geprobeerd hebt, zoals nu gebeurt.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Oke, ik ben inmiddels verder, met de Call functie dus ipv Load. Goed, ik kom er nu wel uit, heel erg bedankt voor die link!
Pagina: 1