Outlook newmail hidden submaps...

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• NAVIG8R
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-03-2023
Mogguh tweakurs, In Outlook kan je met mappen, submappen en regels werken. Is er iemand die weet hoe je in de bovenste map (Postvak IN) kunt laten zien dat er in een onderliggende map ongeopende en/of nieuwe mail zit... als alle mappen met submappen ingeklapt zijn en je dus niet aan de map zelf kunt zien dat 'ie zwart is met een nummertje erbij. thanx

Ctrl,alt,del

• Nulnulnix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-06 13:04

Nulnulnix

BOFH

Modbreak:Kan het wat minder?

Policy m.b.t. replies in 'slechte' topics

[ Voor 150% gewijzigd door Lustucru op 20-07-2006 08:47 ]

We have just one world, but we live in different ones...

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

offtopic:
Een collega mod heeft dus bovenstaande reactie verwijderd omdat die nogal overdreven was. Trouwens welkom op GoT :Y)

Voor de goede orde: Outlook of Outlook Expres? En welke versie dan? Maar goed, een echt antwoord heb ik niet (voor zover ik weet kan het niet, of niet zonder programmeerwerk).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Je zou je bij je postbus outlook vandaag kunnen aanpassen zodat je in 1 scherm krijgt te zien waar er nieuwe mail is.

Niet via postvak in dus ,maar die kun je ook aanpassen met een introductie pagina en die dan linken naar "outlook vandaag"

Ow ja even een aanname dat het hier om Outlook gaat.

[ Voor 44% gewijzigd door Herby op 20-07-2006 11:24 ]

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

• Boboga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Boboga

Kiekeboe

Bij outlook(2003) zou ik dan eerder denken aan een Search folder en deze eventueel toevoegen aan je favorite folders..

Helaas niet in de boomstructuur, maar wel mogelijk :-)

• spacemouse
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-06 16:14
Ik heb bij mij thuis Outlook hetzelfde ingesteld als bij mijn werkgever waar ik nu een paar maanden werk.

Bij de favorieten de map ongelezen e-mail opgenomen (is een zoekmap). Hierin zie je alle e-mail die nog niet is gelezen, ongeacht in welke (sub)map deze staat. Zodra je de map ongelezen e-mail aanklikt zie je ook een kolom met de naam van de map waarin deze e-mail zich bevind. Echter voor het lezen kun je gewoon je map ongelezen e-mail afwerken. Na lezen zijn deze e-mails uiteraard aleen nog te benaderen via de (sub)map waar werkelijk staan.

Hoop dat je er iets mee kunt.

• Nulnulnix

Nulnulnix

BOFH

F_J_K schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 11:19:
offtopic:
Een collega mod heeft dus bovenstaande reactie verwijderd omdat die nogal overdreven was. Trouwens welkom op GoT :Y)

Voor de goede orde: Outlook of Outlook Expres? En welke versie dan? Maar goed, een echt antwoord heb ik niet (voor zover ik weet kan het niet, of niet zonder programmeerwerk).
offtopic:
Zo overdreven was die reactie helemaal niet...

Wel een tipje voor mijn database :) thx spacemouse

[ Voor 6% gewijzigd door Nulnulnix op 22-07-2006 08:00 ]

• NAVIG8R
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-03-2023
BOFH;sorry, ik had de regels (nog) niet goed gelezen. Heb uiteraard wel heel veel geprobeerd, begon bij Ms,Google afgestruind, fellow sysops geraadpleegt, zelfs bij Novell gekeken hoe zij het doen met Groupwise (want daar kan het namelijk wel). Ik zal mij in het vervolg strikt aan de regls houden. Nielsje; Thanx for being soft with a beginr . F_J_K;Thanx 4 the welcome, ‘t ging/gaat om Outlook 2003. Heb op alle knoppen gedrukt, vinkjes aan en uit gedaan, zal programmerwerk bij een Linux xprt neerleggen, kijken of ‘ie er wat mee kan/wil. HerbyNL;thanx had al met Outlk Vndg geëxperimenteerd, nogmaals geprobeerd door jou tip, helaas nog steeds nul op ’t request. Boboga en Spacemouse;Thanx, zoekmappen is de beste oplossing tot nu toe. Thanx all.

Ctrl,alt,del

• Nulnulnix

Nulnulnix

BOFH

Van mij hoef je je excuses niet aan te bieden. :) Niemand is perfect en je kunt niet alles weten. Ik heb slechts gewezen op een slordigheidje en meer niet. Ik heb geen intentie gehad om te flamen of je voor aap te zetten. M.i. heb ik dat ook niet gedaan. Je hoeft je niet strikt aan de regels te houden, maar aanvullende info helpt enorm en kunnen we je gericht helpen.

Maar goed Outlook is erg beperkt met een aantal functies, ook Outlook 2007.
Ik vrees dat je inderdaad deze functionaliteit moet programmeren. Leg het als een request bij Microsoft neer...

Pagina: 1