Toon posts:

DVD recovery na gewist en opnieuw gebrand te hebben

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweaker,

een paar dagen geleden heb ik een stomme fout begaan door een dvd met fotos en belangrijke documenten te wissen en weer opnieuw te branden. (mijn data kan dus al 2 keer kwijt zijn)

Toch vroeg ik me af of er een mogelijkheid zo zijn de data alsnog terug te vinden (na een goed uurtje google kwam ik steeds bij foute progjes uit waarbij ik alleen als ik bijvoorbeeld een fout had tijdens het branden mijn data terug zou kunnen halen...)

Ook zou ik graag willen horen of na bijvoorbeeld 5 keer formatten en herinstalleren de foto's/documenten die misschien nog op mijn harde schijf staan nog steeds te achterhalen zijn

Bij voorbaat dank Sky_Net

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Van een harde schijf schijnt het wel te kunnen (alhoewel 5 keer best veel is ;)), een DVDRW werkt anders (geen magnetisme ;)) dus ik gok dat je de zooi kwijt bent :)

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

Topicstarter
Oke das ff flink balen,

ik was er al beetje bang voor eigenlijk maar met die harde schijf hoe zou ik dat dan moeten aanpakken want zoals je zegt 5 keer formatten is best veel....

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-02 22:17
Opsturen naar een firma die de hd uit elkaar haalt en dan probeert om alles terug te halen, dit is natuurlijk heel erg duur.
Zoek maar eens op tweakers.
In het vervolg beter op dvd branden 2x en 2 merken (en dvd testen www.cdfreaks.com).