fora genoten.
ik heb onlangs een video kaart besteld , het gaat hier over een XFX 6800 eXTreme - 128 MB - PCIe - TV+ 2xDVI- bulk.
Specificaties:
• Merk: XFX
• Model: PVT42ENDF3
• Type: 6800 eXTreme
• Grafische engine: NVIDIA GeForce 6800 XT
• Geheugen: 128 MB
• Type geheugen: DDR3
• Engine kloksnelheid: 350 MHz
• Geheugen kloksnelheid: 1000 MHz
• RAMDAC: 400 MHz
• Bus standaard: PCI-Express
• VGA-output: Ja, via adapter
• 2e VGA-output: Ja, via adapters
• DVI-output: 2x DVI
• TV-output: Ja
• HDTV: Nee
• Uitvoering: Retail
• Typenummer: PVT42ENDF3
• SLI Ready
link --> http://www.perfect-systems.nl/info.asp?info=74384
Ik ben nu al 2 dagen bezig geweest het hele web af te stormen op zoek naar reviews of product surveys.
tervergeefs ik kan helemaal niets over deze specifieke kaart vinden, op de xfxforce site na ---> XfX foce info.
hier staat niet genoeg info op om mijn honger naar info over deze kaart te stillen.
ik zou graag wat meer meer over deze kaart te weten komen ,zoals
-prijs kwaliteits verhouding (deze lijkt mij veel te goedkoop op de bovengenoemde site. nee geen fout!!
)
-Vergelijking met oog op 6800NU 6800LE 6800GT
-Overclock(mod) baarheid , ben in bezit van een Zalman VF700-CU (ik heb in eerdere revies gelezen dat pci-e kaarten niet te unlocken zijn ??!!).
-Prestaties in games.
-Ervaring van jezelf over deze kaart ?
Alvast bedankt voor de genomen moeite van het lezen van mijn topic en hoop dat ik hier eindelijk wat wijzer word over mijn bestelde video kaart!!!
Grtz gLn
ik heb onlangs een video kaart besteld , het gaat hier over een XFX 6800 eXTreme - 128 MB - PCIe - TV+ 2xDVI- bulk.
Specificaties:
• Merk: XFX
• Model: PVT42ENDF3
• Type: 6800 eXTreme
• Grafische engine: NVIDIA GeForce 6800 XT
• Geheugen: 128 MB
• Type geheugen: DDR3
• Engine kloksnelheid: 350 MHz
• Geheugen kloksnelheid: 1000 MHz
• RAMDAC: 400 MHz
• Bus standaard: PCI-Express
• VGA-output: Ja, via adapter
• 2e VGA-output: Ja, via adapters
• DVI-output: 2x DVI
• TV-output: Ja
• HDTV: Nee
• Uitvoering: Retail
• Typenummer: PVT42ENDF3
• SLI Ready
link --> http://www.perfect-systems.nl/info.asp?info=74384
Ik ben nu al 2 dagen bezig geweest het hele web af te stormen op zoek naar reviews of product surveys.
tervergeefs ik kan helemaal niets over deze specifieke kaart vinden, op de xfxforce site na ---> XfX foce info.
hier staat niet genoeg info op om mijn honger naar info over deze kaart te stillen.
ik zou graag wat meer meer over deze kaart te weten komen ,zoals
-prijs kwaliteits verhouding (deze lijkt mij veel te goedkoop op de bovengenoemde site. nee geen fout!!
-Vergelijking met oog op 6800NU 6800LE 6800GT
-Overclock(mod) baarheid , ben in bezit van een Zalman VF700-CU (ik heb in eerdere revies gelezen dat pci-e kaarten niet te unlocken zijn ??!!).
-Prestaties in games.
-Ervaring van jezelf over deze kaart ?
Alvast bedankt voor de genomen moeite van het lezen van mijn topic en hoop dat ik hier eindelijk wat wijzer word over mijn bestelde video kaart!!!
Grtz gLn