[chello] overdag ruk savonds heel goed.

Pagina: 1
Acties:

• mvz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-02 08:35

mvz

muziek verslaafde

Topicstarter
sinds de hittegolven zijn begonnen. heb ik overdag heeeeeel traag internet. je kan dus niks, behalve ssh of irc.

savonds klaart het dan weer op en word het sneller. kan het zijn dat de motorolla surfboard modems heel temp. gevoelig zijn? of is er ergens iets gaande waar ik niet van weet ( zit in heerenveen, friesland ) ?

_::Game/Allround Specs::_ _::HTPC Specs::_

• SmoothTweaker
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:34
Vriend van mij heeft ook een motorola modem en die kan overdags bijna helemaal niet internetten steeds modem restetten en alles valt uit. hier heb ik er geen last van arris modem

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
ik merk sinds het zo warm is dat de ruis op de lijn veel hoger is dan normaal (arris modem scherm), ik denk dat door de hitte de weerstand groter is geworden van de coax, 's avonds koelt het redelijk af.

AMD 5800X3D, ASUS ROG Strix B550-F, 32GB Corsair DDR4, MSI RTX 5070 Ti 16G SHADOW 3X OC

• Nielsvr
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-12-2025
Nergens last van. Ook arris modem hier. Haal overdag net zo hard mn max als snachts (chello extreme). Dus zou heel goed kunnen zijn dat je motorolla een hitte probleem heeft. Heb je niet de mogelijkheid hem op een coolere plek te zetten?

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-01 12:55

Bergen

Spellingscontroleur

Probeer 't uit, houd hem eens koel met een ventilator ofzo en kijk of de snelheid beter wordt...

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:34

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Met zo weinig info kan ook geen hond hier wat zinnigs over zeggen... :o

Kijk naar de topicstart hier voor wat je zelf kunt doen en uitzoeken:
Chello vragen & problemen topic deel II

Oslik blyat! Oslik!

• mvz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-02 08:35

mvz

muziek verslaafde

Topicstarter
ik heb er nu een 30 cm tafelventilator op gezet. terwijl mn internet dus niets meer deed. en zie hier. ik ben weer online, en internet is weer compleet goed nu.

toch wel een misser dit hoor, mn com21 was wat dat betreft net een tank. door weer en wind deed 'ie et. _/-\o_

_::Game/Allround Specs::_ _::HTPC Specs::_

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-01 12:55

Bergen

Spellingscontroleur

Staat de modem in de zon?

[ Voor 4% gewijzigd door Bergen op 23-07-2006 18:07 ]

Pagina: 1