Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hey guys. De meesten van jullie kennen zeker wel de site van Viamichelin. Ik vind persoonlijk dat zij de mooiste kaarten hebben op 1:200.000 formaat (1cm=2km). Ik ben eigenlijk op zoek naar een digitale kaart van heel europa (zo groot dat je moet scrollen om hem te zien op je scherm), waarop ik routes die ik heb gereden tijdens vakanties kan intekenen. Ik heb eerder al geprobeerd om telkens screenshots aan elkaar te stitchen, maar dat wordt uiteindelijk niks. (Eigenlijk dus op zoek naar de 'bron' kaart waarmee je op internet scrollt).

Weet iemand waar je dit kan downloaden of eventueel kopen?

En als dit niet bestaat: Heren van Michelin: "Biedt dit te koop aan!!! Er zal best wel vraag naar zijn!"

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
*kuch* scriptje schrijven voor automatisch neerhalen en automatisch stitchen *kuch*

Ik bedoel, er zit copyright op die map. Zomaar downloaden zal dus niet gaan. Kopen kan in de boekhandel, in hardcopy wel te verstaan.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, hardcopy heb ik thuis; alle kaarten van Europa die op 1:200.000 schaal beschikbaar zijn. Maar, zoiets inscannen is geen doen. En ik begrijp best dat er copyright op zit; vandaar dat ik ook bereid ben om ervoor te betalen. Alleen; waar vind ik het!?