Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Shop] Problemen met Consoleshop.nl

Pagina: 1
Acties:
  • 97 views sinds 30-01-2008

• Master Chieftec
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-11 14:09
Hallo,

Ik heb een probleem met Consoleshop.nl
http://tweakers.net/shopsurvey/7137

Zie e-mail conversatie omtrent een bestelling en laat jullie meningen erop los. Voor Privacy redenen heb ik e-mail adressen en andere gevoelige informatie verwijderd.
Als jullie websites of forums kennen waar deze informatie meer van toepassing is dan hoor ik het graag van jullie.

Beste Consoleshop,

Ik heb een probleem die Consoleshop weigert naar behoren op te lossen. Hiervoor wil ik instanties inschakelen die mij helpt dit probleem op te lossen.
Het is aan Consoleshop om dit probleem waardig en naar alle tevredenheid op te lossen.

Onderstaande verhaal heeft een van je medewerkers duidelijk niet goed begrepen, telefonisch gesproken met hem op Woensdagmiddag maar helaas ken ik zijn naam niet, maar het zou goed kunnen dat hij CC erbij staat, aangezien ik een e-mail omtrent de bestelling hebt ontvangen van hem, zoals beloofd.
Tijdens het gesprek kreeg ik steeds het gevoel dat hij dacht dat ik loog, en dat bevalt mij niet.

Ik begin dus opnieuw en hoop dat jullie nu wel de fatsoen hebben om ECHT te lezen EN erop te reageren.

Op 12 Juli heb ik een bestelling geplaatst. Ik ging naar uw website om een Monster Component AV kabel (56 euro) te bestellen. In de beschrijving van die artikel stond dat ik naast de Monster Component AV kabel zou krijgen maar ook een TOS Kit. De Tos Kit blijkt na ontvangst niet bij het artikel te horen ondanks jullie advertentie op de site.

Knip
De Monster GameLink Xbox 360 to Component Video + TOS Kit sluit je Xbox 360 aan op je TV of versterker met een component ingang.
Plak

De website is inmiddels aangepast, maar de oude gegevens zijn nog terug te halen via Google Cache. Ik heb ook een print thuis liggen van het originele advertentie, dus ook nog eens zwart op wit !!
http://66.249.93.104/sear...&hl=nl&gl=nl&ct=clnk&cd=1

Uw medewerker keek het elke keer overheen, ondanks mijn aanhoudende verzoeken om het beter te kijken en te lezen.

Uw medewerker S. (woensdag helaas niet aanwezig volgens uw medewerker) stelde afgelopen week Donderdag voor om dit fout van Consoleshop op te lossen door mij de Monster GameLink Xbox 360 to TOS Link Optical Fiber Cable aan te bieden voor 19 euro ipv. 29 euro. Een redelijke oplossing, zolang ik maar NIET weer verzendkosten zou hoeven te betalen waarbij Consoleshop een fout (verkeerd geadverteerd) heeft gemaakt. Helaas is die kabel nog niet op voorraad.

Vanmiddag belde een medewerker van Consoleshop om het volgende voorstel.
Ik zou de ontvangen kabel terug moeten sturen en dan de kabel Monster GameLink Xbox 360 to Component Video + TOS Kit (74 euro) moeten bestellen.
Volgens de medewerker zou ik daarmee 1 euro besparen, dus 74 euro ipv 75 euro (56 + 19 = 75).

De medewerker gaat voorbij aan:
1) de verzendkosten die ik moet betalen om de goederen terug te sturen naar jullie.
2) dat bij het bestellen van de nieuwe kabel ik WEER verzendkosten moet betalen.

Ik ben vele malen duurder uit, dit is dus totaal onacceptabel, zo ga je echt niet met je klanten om !!
De klant mag nooit de dupe worden van een fout van Consoleshop.

Voor uw slecht geinformeerde medewerker, nee de Xbox 360 zelf heeft GEEN optische uitgang en JA de Tos Link Fiber Cable past WEL op de kabel die ik ontvangen hebt.
Zie foto van Fiber Cable en TOS Kit die aangesloten dient te worden op de Component kabel, die ik al hebt.
http://hardware.teamxbox....360-Fiber-Optic-Cable/p1/

Laat je eerst goed informeren en start geen welles nietes spelletje met de klant, die uiteindelijk door deze fout inmiddels beter heeft laten informeren over produkten die jullie verkopen.

Concluderend, ik wil die Tos Link Fiber Cable nog steeds bijbestellen voor 19 euro, maar ik wil GEEN verzendkosten betalen.
Waarom ik geen verzendkosten wilt betalen lijkt mij nu wel duidelijk.

Graag dus een oplossing zoeken waar ik als klant niet de dupe wordt van jullie fout.

Ik eis een antwoord binnen 48 uur op deze mail en/of een telefoontje omtrent dit verhaal.
Als Consoleshop weer faalt naar zoeken van een passende oplossing dan ben ik genoodzaakt instanties in te schakelen die mij hierbij zou kunnen helpen.
Ik sta duidelijk in mijn recht.

Met vriendelijke groeten,
xx

----- Original Message -----
From:
To:
Sent: Friday, July 14, 2006 3:46 PM
Subject: Re: Orderbevestiging van order xx bij Consoleshop.nl

Beste Consoleshop.nl,

Door een fout op uw website Consoleshop.nl heb ik de hieronder genoemde kabel besteld. Ik ging vanuit dat ik niet alleen een Component AV kabel, maar ook een TOS Kit (voor aansluiting op de versterker) erbij kreeg.Tenminste dat stond op jullie website, de website is inmiddels aangepast. Met Google Cache is de gegevens nog terug te halen en heb hier ook nog een print van die pagina liggen. De TOS Kit zit er dus standaard niet bij bij dit produkt.

Aangezien Consoleshop.nl mij de mogelijkheid geeft om de Monster GameLink Xbox 360 to TOS Link Optical Fiber Cable erbij te bestellen voor 19 euro (ipv. 29 euro) heb ik besloten de kabel te houden. Wanneer de kabel weer op voorraad komt, dien ik contact op te nemen met jullie en afspraak te maken over de te bestellen produkt.

Ik wil door deze fout niet nog meer kosten erbij krijgen, dus ik ga vanuit dat Consoleshop ook de verzendkosten voor zijn rekening neemt.

Dit mail is meer voor uw informatie, zodat wij over een week of weken nog kunnen herinneren waar het over gaat als ik de bestelling plaatst voor Monster GameLink Xbox 360 to TOS Link Optical Fiber Cable.

Mocht dit e-mail terecht zijn gekomen op de verkeerde afdeling, graag door te sturen naar de desbetreffende afdeling.
Ik had gesproken met de heer S.

Mvg,
xx

Google Cache: http://66.249.93.104/sear...&hl=nl&gl=nl&ct=clnk&cd=1

***Copy and Paste***
Monster GameLink Xbox 360 to Component AV Cable:
Actuele status: Op voorraad

Bestel nu de Monster GameLink Xbox 360 to Component AV Cable

Prijs incl. 19% BTW
De Monster Gamelink kabels brengen je Xbox 360 naar een hoger niveau. De Monster GameLink Xbox 360 to Component Video + TOS Kit sluit je Xbox 360 aan op je TV of versterker met een component ingang. Het geluid wordt verzonden over de twee tulpstekkers.

----- Original Message -----
From:
To:
Sent: Wednesday, July 12, 2006 6:11 PM
Subject: Orderbevestiging van order xx bij Consoleshop.nl

Orderbevestiging
Geachte heer xx,

Hartelijk dank voor uw bestelling bij Consoleshop.nl!

Uw bestelling heeft ordernummer xx. Hou dit nummer en deze orderbevestiging bij de hand als u contact met ons opneemt, dan kunnen we u meteen van dienst zijn.
--------------------------------------------------------------------------------

Overzicht bestelling
Uw bestelling bestaat uit de volgende producten: Aantal Omschrijving Prijs Totaal
1
Monster GameLink Xbox 360 to Component AV Cable €
56,00

56,00

Subtotaal € 56,00

Verzendkosten € 1,95

Totaal € 57,95

Uw bestelling wordt verzonden naar:

xx
xx
xx

--------------------------------------------------------------------------------

Verdere verloop van uw bestelling
Order geplaatst
De door u bestelde producten zijn gereserveerd.

Bestelling verstuurd (dezelfde werkdag)
Zodra uw bestelling door ons is verstuurd ontvangt u hiervan per e-mail een bevestiging.

Bestelling ontvangen
Bij aflevering ontvangt u een factuur, bewaar deze factuur goed.

Voor vragen kunt u contact opnemen met de Consoleshop.nl klantenservice

Veel plezier met uw aankoop!

Met vriendelijke groet,

Consoleshop.nl

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Helaas is Buyers Zone niet bedoeld voor dit soort vragen. Zoals in de Buyers Zone FAQ terug te vinden is, is dit forum uitsluitend bedoeld voor vragen en/of meldingen/opmerkingen over de Pricewatch, ShopSurvey en Vraag & Aanbod zelf, het is dus geen forum waar je terechtkunt met al je vragen ivm hoe een shop handeld. Daarvoor is de Shop Survey, die je al hebt gevonden. :)

Dicht dus

Dit topic is gesloten.