hey mensen..
ik ben nu al zo'n 4 weken bezig onderdelen binnen te krijgen voor mijn nieuwe pc en jaja, eindelijk! vandaag is het essentiële stuk binnengekomen : de slangen voor m'n waterkoeling (vorige slangen knikten als de pest, dus heb maar nieuwe PVC besteld).
natuurlijk ben ik gelijk alles aan gaan sluiten (lekker buiten, in de schaduw met dit weer
) in mijn Thermaltake Tai Chi kast (met waterkoeling ingebouwd). aangezien ik de vorige keren mijn waterkoeling enkele keren leeg heb moeten laten lopen (en om alles er goed uit te krijgen het leeg heb moeten blazen (met mijn mond
)), is er nu iets mis kennelijk (eigen domme schuld denk ik maarja..
). de pomp pompt wel gewoon vloeistof, vanuit reservoir naar pomp, door naar het koelblok, maar hij houdt op bij de ingang van de radiator.. zodra ik het slangetje richting radiator eraf haal en in een flesje hang, stroomt hij gewoon zoals het hoort, maar dus zodra hij aan de radiator gaat, paf.. doods
).
de enige manier om er wat fatsoenlijk lucht doorheen te laten komen is om er een fietspomp aan te hangen, maar dat is natuurlijk ook niet de bedoeling..
iemand een idee om mijn radiator weer 'werkend' te krijgen?
nogmaals : het gaat hier over de ingebouwde waterkoelingset van de Thermaltake Tai Chi kast
.
*edit : blijkt ook dat het pompje af en toe hapert.. denk dat het garantiewerk wordt?
ik ben nu al zo'n 4 weken bezig onderdelen binnen te krijgen voor mijn nieuwe pc en jaja, eindelijk! vandaag is het essentiële stuk binnengekomen : de slangen voor m'n waterkoeling (vorige slangen knikten als de pest, dus heb maar nieuwe PVC besteld).
natuurlijk ben ik gelijk alles aan gaan sluiten (lekker buiten, in de schaduw met dit weer
de enige manier om er wat fatsoenlijk lucht doorheen te laten komen is om er een fietspomp aan te hangen, maar dat is natuurlijk ook niet de bedoeling..
iemand een idee om mijn radiator weer 'werkend' te krijgen?
nogmaals : het gaat hier over de ingebouwde waterkoelingset van de Thermaltake Tai Chi kast
*edit : blijkt ook dat het pompje af en toe hapert.. denk dat het garantiewerk wordt?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2006 20:26 ]