Toon posts:

[Waarde]PowerMac G4 400Mhz ( AGP)

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi

Een vriend van mij wil een Powermac G4 400 MHZ verkopen hoeveel kan hij hiervoor vragen
Specs:

768mb ram
40 GB schijf
DVD-RW

Mvg

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd

Topicstarter
Oeps had het niet gezien ben jiust nieuw op het forum

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:15

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Je kan ook even op bijvoorbeeld www.tweedehandsmac.nl kijken wat er ongeveer voor deze configuratie wordt gevraagd.

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-02 14:20
Als het nou echt een vriend is wil hij er 100 a 150 euro voor hebben anders is het lekker overpriced (like all stuff on 2ndhandmac.nl).

Een computer van 6 jaar oud is nou eenmaal oud en eigenlijk "uitgewoond" dus lijkt mij dit een redelijke prijs. Een vooral aangezien het een vriend is...

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 20:15:
Hoi

Een vriend van mij wil een Powermac G4 400 MHZ verkopen hoeveel kan hij hiervoor vragen
Specs:

768mb ram
40 GB schijf
DVD-RW

Mvg
Hoi...niks tweedehandsmac ofzo want dat zijn gewoon oplichters die teveel geld willen vangen
voor hun Mac zonder rekening te houden met wat redelijk is.
Hier kon je altijd zien
wat redelijkerwijs een basis vraagprijs voor je oude Mac is. :)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:49

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Hmm... kijk eens naar de vorige topic van digitalman1991...

Toen was hij juist op zoek naar een G4, in de voorlaatste post wijs ik'm juist naar een advertentie met zo goed als exact de Mac waar hij het hier over heeft :o

* dion_b heeft het idee dat ergens digitalman1991 in een van deze twee topics niet 100% open bezig is :/

Oslik blyat! Oslik!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

dion_b schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 15:19:
Hmm... kijk eens naar de vorige topic van digitalman1991...

Toen was hij juist op zoek naar een G4, in de voorlaatste post wijs ik'm juist naar een advertentie met zo goed als exact de Mac waar hij het hier over heeft :o

* dion_b heeft het idee dat ergens digitalman1991 in een van deze twee topics niet 100% open bezig is :/
Of hij bedoelt gewoon dat die 'vriend' hem er een wil verkopen? :? evengoed raar natuurlijk 2 topics zo kort na elkaar...

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Pagina: 1