Toon posts:

Modem + Router vallen uit

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Wij hebben nu enkele routers gehad maar allemaal het zelfde probleem.
Wij hebben internet van Het Net daar zit een speedtouch modem tussen daar hadden wij eerst een sitecom router tussen die deed het voor een paar weken toen viel het uit en kregen we hem niet meer aan de praat. Toen zijn we over gegaan op belkin daar hadden wij om de week dat de router niet meer toegankelijk was.

Nu sinds gisteren hebben wij Linksys en daar hadden wij de normale lan van. Die had ik gisteravond goed ingesteld werkt perfect. Kom ik weer vanmorgen geeft die weer aan 1 van de netwerk kabels niet verbonden klik ik er op is het weer weg maar internet hebben wij niet meer. Nu had ik die weer ingeruild voor een linksys modem + router maar die krijg ik ook niet aan de praat.

Wat kan het probleem bij ons zijn?

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-04 16:44
Een iets beter opgebouwde zin is geen overbodige luxe, ik moest 3x lezen om t te volgen.

Ik begrijp dus dat je t via een kabel hebt aangesloten.

- Is de kabel origineel of zelf geknepen? Bij zelf geknepen, ook in de juiste kleurvolgorde? (oranjewit-oranje-groenwit-blauw-blauwwit-groen-bruinwit-bruin)
- Heb je al een andere netwerkkaart geprobeerd?

Verwijderd

Topicstarter
DJSmiley schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 20:19:
Een iets beter opgebouwde zin is geen overbodige luxe, ik moest 3x lezen om t te volgen.

Ik begrijp dus dat je t via een kabel hebt aangesloten.

- Is de kabel origineel of zelf geknepen? Bij zelf geknepen, ook in de juiste kleurvolgorde? (oranjewit-oranje-groenwit-blauw-blauwwit-groen-bruinwit-bruin)
- Heb je al een andere netwerkkaart geprobeerd?
Kabels zijn goed.
Ligt niet aan de netwerkkaart werkt rechtstreeks gewoon:S

• Skit3000
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Heb je nog wel verbinding van je PC('s) naar je router? En kan je misschien dan inloggen op je router met telnet en proberen je modem te pingen? Dan weet je tenminste waar de 'breuk' zit.

Verwijderd

Topicstarter
Skit3000 schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 20:24:
Heb je nog wel verbinding van je PC('s) naar je router? En kan je misschien dan inloggen op je router met telnet en proberen je modem te pingen? Dan weet je tenminste waar de 'breuk' zit.
Als ik de computer die rechtstreeks aan heb gesloten op de pc aanluist op de router en de router goed heb ingesteld danwerkt die niet. Pingen naar router is ook onmogelijk.

• Romke
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-01 19:34

Romke

Dieselhead

Wat voor router heb je precies (onderop staat een modelnummer en een versienummer), en wat voor speedtouch modem heb je precies?

If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.

Verwijderd

Topicstarter
Anti-XP schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 23:07:
Wat voor router heb je precies (onderop staat een modelnummer en een versienummer), en wat voor speedtouch modem heb je precies?
Wij hebben nu gewoon een linksys modem + router en wirreless
Maar daar zit dus de modem bij in gebouwd
Pagina: 1