USB-oplader gezocht voor mp3-speler.

Pagina: 1
Acties:
  • 61 views sinds 30-01-2008

• SpX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 31-12-2025
Hallo :z ( hot hot ),

Ik heb zojuist Samsung YP-U1X 512 MB mp3 speler gekocht.
Deze heeft geen losse adapter voor op het lichtnet aan te sluiten, en kan dus alleen via de computer, usb-poort worden opgeladen.

Het probleem is dat ik geen usb-aansluiting voor op m`n pc heb, alleen aan de achterzijde. Ook ga ik over enkele weken op vakantie en kan hem dus moeilijk opladen zonder pc.

Nou heb ik zelf gezocht hier op GoT en heb enkele oude topics gevonden, maar daar heb ik weinig aan gehad. Het liefst wil ik een zo goedkoop mogelijke die alleen maar deze functie heeft. ( prijs ).

Zelf heb ik bij winkels zoals Kijkshop, Halfords, MM etc etc gekeken maar het enige wat hun hebben is eentje van 21,95 die allemaal speciale dingen kan, en hierdoor ook erg duur is.

Wel heeft deze shop eentje wat ik precies zoek : http://www.morpheus-tradi..._info.php?products_id=167

Prijs is dus 6.95, maar helaas zijn de verzendkosten 9 euro, en kost hij toch nog veel geld. ( te veel imo )

Ook deze voldoet aan m`n eisen http://www.pixmania.nl/nl...sb-oplader.html#avisconso. , alleen vind ik te prijs ook iets te hoog en koop ik hem liever bij zaken als cool-prices etc.

Hopelijk hebben jullie nog een andere, en hopelijk goedkopere oplossing voor mij.

Alvast bedankt ! :)

• John_Glenn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-08-2023

John_Glenn

verdeelt de whooping.

Veel goedkoper gaat het echt niet worden. Je moet toch altijd 230V AC naar 5V DC omzetten, en daar heb je meer dan een verloopstekker voor nodig...

Je kan nog kijken naar een lader voor in de auto (tenzij je zonder auto op vakantie gaat). Die zijn simpeler, maar waarschijnlijk toch nog duur vanwege de kleinere afzetmarkt.

• Clox
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-12-2025
Ga anders gewoon eens langs bij een mediamarkt, dixons enz. Misschien hebben ze er nog wel eentje achter liggen die ze voor een zacht prijsje weg willen doen. En anders koop je bij WE de slodius zonne-energie oplader :P Koop je meteen nog een korte broek of een T-shirt voor de vakantie en heb je dat ding er voor 10E bij ;)

Macbook Pro, 640 WD extern

• CremersDH
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-01 14:49
Net ff op EBAY voor je gekeken (zoek op "USB lader MP3"). Daar staan er ook genoeg
namelijk. 5,99 Euro

succes

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-02 20:29
Aangezien het over MP3-splers gaat, hoort het eigenlijk in Portable Media Devices, maar daar verplaats in hem niet naartoe. Je weet zelf namelijk al wat je moet hebben en vraagt dus eigenlijk of wij je naar de goedkoopste willen helpen zoeken. Dat ik niet de bedoeling en kan Google ook heel goed: [google=USB travel charger]. Houd er trouwens rekening mee dat accessoires altijd vrij duur zijn en je er dus van uit kunt gaan dat het niet veel goedkoper kan...

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Dit topic is gesloten.