Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Werken websites die java gebruiken WM5?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan om mijn nieuwe PDA (wordt binnenkort verwacht) indien mogelijk ook te gebruiken voor online bankieren en dergelijke...
De website van mijn bank werkt met JAVA en HTTPS...

Kan iemand bevestigen of Internet Explorer voor Windows Mobile 5 compatibel is met deze beveiligde websites die gebruik maken van JAVA? Indien ja, is er dan de mogelijkheid om op termijn de JAVA versie in je WM5 te updaten in het geval dat dergelijke websites een nieuwere versie vereisen?

Vriendelijk dank!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Verwijderd schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 16:31:
Ik ben van plan om mijn nieuwe PDA (wordt binnenkort verwacht) indien mogelijk ook te gebruiken voor online bankieren en dergelijke...
De website van mijn bank werkt met JAVA en HTTPS...

Kan iemand bevestigen of Internet Explorer voor Windows Mobile 5 compatibel is met deze beveiligde websites die gebruik maken van JAVA? Indien ja, is er dan de mogelijkheid om op termijn de JAVA versie in je WM5 te updaten in het geval dat dergelijke websites een nieuwere versie vereisen?

Vriendelijk dank!
Nee, dit is niet mogelijk. Internet explorer op je pda is erg basic. Opera daarintegen is al wat uitgebreider en kan veel meer sites aan, maar internet bankieren kan jammer genoeg nog niet. Ook is het probleem dat je geen beveiligde verbinding kan opzetten, dit zou dan ook enige risico`s met zich mee brengen :)