HTC Breeze (HTC MTeoR / SPV C700 / Dopod 595 / Imate SPJAS)

Pagina: 1
Acties:
  • 1.657 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-06 19:46
De HTC Breeze

Ik zag nog geen topic over de nieuwe HTC Breeze, dus hier alvast wat info:

HTC MTeoR is de marktnaam voor de HTC Breeze,
HTC gaat namenlijk de toestellen nu ook zelf aan de consument verkopen, en doet dat met dit toestel on der de naam HTC MTeoR, waarbij HTC Breeze nog steeds de algemene productie naam is.

Het toestel gaat waarschijnlijk onder de volgende namen uitgebracht worden: Orange SPV C700, Dopod 595, i-mate SP JAS maar ook als HTC MTeoR.

Specificaties HTC MTeoR
BandGSM 850/900/1800/1900MHz
UMTS850/1900/2100MHz
DataGPRS/EDGE/WCDMA
Afmetingen112mm x 49mm x 15mm
(4.4" x 1.9" x 0.6")
Gewicht120g (4.2oz)
Batterij7 dagen standby tijd
4 uur spreek tijd
Display64k kleuren TFT LCD, 240x320 resolutie
Camera1.3 megapixel
VideoJa
MessagingMMS/SMS
EmailJa (POP/IMAP/SMTP/Push)
BluetoothJa , v2.0
InfraroodNee
JavaJa
PolyphonicsJa
Geheugen128MB ROM, 64MB RAM, microSD memory card slot
BeschikbaarheidMid-Augustus 2006
OtherMicrosoft Windows Mobile 5.0, voice speed dial, ClearVue Suite

Reviews:
Video review door Pocketinfo.tv
Hands on with the HTC MTeoR, msmobiles.com

SPV C700

Afbeeldingslocatie: http://img147.imageshack.us/img147/3274/c700vf6.jpg Afbeeldingslocatie: http://img147.imageshack.us/img147/2884/c700sidezm6.jpg

HTC MTeoR

Afbeeldingslocatie: http://img147.imageshack.us/img147/4049/mteorhh8.jpg Afbeeldingslocatie: http://img147.imageshack.us/img147/2054/mteorfrontzi8.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img147.imageshack.us/img147/2338/10to6.jpg Afbeeldingslocatie: http://img147.imageshack.us/img147/8083/14dc7.jpg

Dopod 595

Afbeeldingslocatie: http://www.modaco.com/content/manual_uploads/dopod595front.gif Afbeeldingslocatie: http://www.modaco.com/content/manual_uploads/dopod595side.gif Afbeeldingslocatie: http://www.modaco.com/content/manual_uploads/dopod595back.gif

I-mate SP JAS
Afbeeldingslocatie: http://i.expansys.es/i/b/b139455.jpg

Op de HTC en Orange modellen zullen, in tegenstelling tot de Dopod 595 en Imate SP JAS, geen front camera krijgen.
Ook heeft het toestel geen WiFi :'(.

Ik heb nu zelf een SPV C500, en zie dit toestel zeker als een eventuele opvolger.

Wanneer er meer nieuws bekend is, zal ik de TS bijwerken.
Alle info is welkom!

[ Voor 87% gewijzigd door Kaspers op 24-08-2006 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:26
Dit lijkt me echt een goeie opvolger voor mijn 6230i. Wifi zal ik niet echt missen, want ik heb een PIT abo dus dat werkt perfect. Ik wil ook navigatie zoals TomTom en IGO gaan draaien en daar lijkt deze foon mij perfect voor.

worden er ook oordopjes meegeleverd?...of is dat nog niet bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Praetextatus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16-05 07:20

Praetextatus

the dutch_paki

Als het goed is worden die er standaard bij geleverd.
Ziet er voor de rest wel goed uit. :)

How that must belive unsaid suffer don't ask to get Nothing too all...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentox
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-05 14:09
Kaspers schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 15:31:
De HTC MTeoR
........
HTC MTeoR is de nieuwe naam voor de HTC Breeze
Het toestel gaat waarschijnlijk onder de volgende namen uitgebracht worden: Qtek 8600, Orange SPV C700 maar ook als HTC MTeoR, aangezien Imate door HTC is overgenomen.
......
Dit stuk klopt niet. Qtek is van HTC maar HTC wil de producten onder eigen naam uitbrengen en niet meer onder Qtek. Dit komt doordat Q-Tek een slechte naam heeft(let op het streepje).

Imate is niet overgenomen maar stopt met HTC omdat deze ze nu onder eigen naam uitbrengt en waarschijnlijk goedkoper zal verkopen. Hierdoor is er voor Imate geen brood meer te verdienen.

Het leven is als een medaille, het heeft een glimmende en een donkere kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Mento schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 19:16:
Dit stuk klopt niet. Qtek is van HTC maar HTC wil de producten onder eigen naam uitbrengen en niet meer onder Qtek. Dit komt doordat Q-Tek een slechte naam heeft(let op het streepje).

Imate is niet overgenomen maar stopt met HTC omdat deze ze nu onder eigen naam uitbrengt en waarschijnlijk goedkoper zal verkopen. Hierdoor is er voor Imate geen brood meer te verdienen.
Danku, gaan we even editten,
had het zelf van (niet juiste) andere bronnen..

Moeten je credits er ook bij :P ?

[ Voor 4% gewijzigd door Kaspers op 19-07-2006 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentox
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-05 14:09
Kaspers schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 19:31:
[...]

Hoeft niet maar het zou wel de eerste keer zijn hier op GoT :o

Het leven is als een medaille, het heeft een glimmende en een donkere kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
Kaspers schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 19:31:
[...]

Qtek 8600 is nog niet zeker, aangezien Qtek van HTC is maar HTC wil de producten onder eigen naam uitbrengen en niet meer onder Qtek. Dit komt doordat Q-Tek een slechte naam heeft(let op het streepje).
Dit stukje kan helemaal uit de ts omdat het merk qtek wordt opgeheven en i-mate andere producten gaat verkopen. Dus HTC gaat alleen nog het merk HTC voeren :)

Nog wat nieuwe info:
Wednesday 19 July 2006
Panasonic DMC-LX2: a wide-format 10.2-megapixel camera [ 19-07-2006 16:55 ]

Author: Verа Kozlova Translation by: Anja Rytchkova Send news to friend Discuss in forum

Panasonic has announced today its 10.2-megapixel digital still camera – Lumix DMC-LX2. This is the heir of the popular 8.4-megapixel camera DMC-LX1. The new model inherited a wide 16:9 CCD-sensor, lens with 4x optical zoom and Optical Image Stabilizer system (MEGA O.I.S).

It is equipped with a bigger wide-format LCD with a 2.8” diagonal. New opportunities include IIC function (Intelligent ISO Control), which minimizes the possibility of blurry photos while shooting fast moving objects. The highest photosensitivity is ISO 3200.

The camera measures 105.7x55.8x26.3 mm and weighs 187 g. It supports video shooting with 640x480 or 848x480 pixel resolution at 30 fps, and 1280x720 at 15 fps. The recommended price for the DMC-LX2 makes up $499.95. It will be available in shops in September.

Dopod 595: a version of HTC MTeoR with a frontal camera [ 19-07-2006 14:59 ]

Author: Verа Kozlova Translation by: Anja Rytchkova Send news to friend Discuss in forum

The Taiwanese company Dopod, the subsidiary of HTC, which releases its products under Dopod mark in Asia, has introduced Dopod 595 smartphone. It is based on the same platform as HTC MTeoR announced in June – HTC Breeze. Unlike HTC MTeoR the new smartphone has a frontal camera in addition to the main 1.3-megapixel.

Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/uploads/front_180X241.jpg

Dopod 595 is a quite slim (14.8 mm) 3G-smartphone powered by Windows Mobile 5.0. it supports tri-band GSM, EDGE and UMTS. The smartphone is based on a 300 MHz processor, 64 MB RAM and 128 MB flash-ROM.

[ Voor 61% gewijzigd door DaannO op 20-07-2006 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 31-05 06:49

Underworld

+1 Inzichtvol

raar dat er geen WiFi in zit, ik dacht het ergens te lezen mja, jammer

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Had gehoopt dat er een opvolger van de SPV C500 zou komen met een goede camera aan boord (dus 3mpix en flits) en met radio. Denk dat ik nu maar over ga stappen op de Nokia N73.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Underworld schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 00:07:
raar dat er geen WiFi in zit, ik dacht het ergens te lezen mja, jammer
Nee helaas geen WiFi..
Aan de ene kant is dit erg jammer, maar aan de andere kant maakt dit het toestel ook een stukje betaalbaarder..

@DaannO, De dopod stond er al tussen, inclusief het verhaaltje dat hij wel een front camera heeft.

[ Voor 15% gewijzigd door Kaspers op 21-07-2006 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Kaspers schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 17:42:
[...]

Nee helaas geen WiFi..
Aan de ene kant is dit erg jammer, maar aan de andere kant maakt dit het toestel ook een stukje betaalbaarder..

@DaannO, De dopod stond er al tussen, inclusief het verhaaltje dat hij wel een front camera heeft.
Over het hoofd gezien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174106

Dopod hoeft er niet bij, aangezien dat een model is dat alleen in Azië uitkomt. Waarschijnlijk komt er nog wel een T-mobile versie, zoals gewoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Ten eerste kun je het apparaat altijd nog importeren.
Ook is de dopod onderdeel van de HTC Breeze (/ MTeoR), dus waarom zou ik hem weglaten ?

Kan een mod in de titel MTeoR vervangen door Breeze ?
danku

[ Voor 26% gewijzigd door Kaspers op 23-07-2006 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

De volgende keer daarvoor graag een topic report aanmaken, dan is de kans groter dat iemand het ziet ;)

Maar goed, ik heb de titel gewijzigd. De Dopod incarnatie (in de titel althans) kan later wel vervangen worden aangezien deze niet zo relevant is voor Europa.

[ Voor 5% gewijzigd door Eggy op 22-07-2006 20:44 ]

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:39
Eggy schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 20:44:
De volgende keer daarvoor graag een topic report aanmaken, dan is de kans groter dat iemand het ziet ;)

Maar goed, ik heb de titel gewijzigd. De Dopod incarnatie (in de titel althans) kan later wel vervangen worden aangezien deze niet zo relevant is voor Europa.
Ik heb em expres erbij gezet in het topicreport. Normaal gesproken zou ik je helemaal gelijk geven. Het staat ook in geen van de andere topics. Maar omdat tot op heden de dopod variant als enige een camera heeft aan de voorkant, zou die best wel eens populair kunnen worden. Importeren is tegenwoordig (vooral door internet, bijv. eBay) helemaal niet meer zo moeilijk. Sommige mensen zullen het er best voor over hebben.
Eggy schreef op zondag 23 juli 2006 @ 18:22:
[...]

Zolang er ruimte is, is het uiteraard geen punt. Echter, wanneer er bijvoorbeeld een T-Mobile variant van dit toestel zou komen zou de titel best te lang kunnen worden. In dat geval zou ik dan eerder de T-Mobile variant toevoegen dan die van Dopod. Het scheelt nu echter wel qua titel lengte zonder i-mate en Qtek incarnaties waardoor het nu makkelijker is alle versies toe te voegen aan de titel dan voorheen :)
Aha , daar kan ik me ook helemaal in vinden :Y)

[ Voor 28% gewijzigd door Hoedje op 23-07-2006 20:03 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Hoedje schreef op zondag 23 juli 2006 @ 17:42:
[...]

Ik heb em express erbij gezet in het topicreport. Normaal gesproken zou ik je helemaal gelijk geven. Het staat ook in geen van de andere topics. Maar omdat tot op heden de dopod variant als enige een camera heeft aan de voorkant, zou die best wel eens populair kunnen worden. Importeren is tegenwoordig (vooral door internet, bijv. eBay) helemaal niet meer zo moeilijk. Sommige mensen zullen het er best voor over hebben.
Zolang er ruimte is, is het uiteraard geen punt. Echter, wanneer er bijvoorbeeld een T-Mobile variant van dit toestel zou komen zou de titel best te lang kunnen worden. In dat geval zou ik dan eerder de T-Mobile variant toevoegen dan die van Dopod. Het scheelt nu echter wel qua titel lengte zonder i-mate en Qtek incarnaties waardoor het nu makkelijker is alle versies toe te voegen aan de titel dan voorheen :)

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79879

Mento schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 19:16:
[...]
Dit is toch echt de nieuwe Imate, de i-mate SPjas. Is toch echt dezelfde foon als de HTC MTeoR.
Afbeeldingslocatie: http://www.newmobile.nl/images/toestellen/i-mate_spjas.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 79879 op 28-07-2006 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Anoniem: 79879 schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 23:36:
[...]

Dit is toch echt de nieuwe Imate, de i-mate SPjas.
[afbeelding]
Klopt, alleen de producent van die sart phone is niet meer HTC. De samenwerking met HTC is stop gezet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DaannO schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 23:37:
[...]
Klopt, alleen de producent van die sart phone is niet meer HTC. De samenwerking met HTC is stop gezet :)
Raar, ik lees dit over de Imate op een andere site:
Samsung 2442 300 MHz processor, Extra add-on software en programma"s voor diverse doeleinden zijn verkrijgbaar voor dit toestel, Dit toestel is ook bekend als HTC MTeoR en Orange SPV C700

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Anoniem: 79879 schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 23:41:
[...]

Raar, ik lees dit over de Imate op een andere site:

[...]
Wat is je bron? Want het bericht was dat deze alleen als de htc meteor zou worden verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DaannO schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 23:43:
[...]

Wat is je bron? Want het bericht was dat deze alleen als de htc meteor zou worden verkocht.
http://www.newmobile.nl/eur/nl/phone.php?phone_id=19fd028

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Newmobiel staat niet echt bekend om zijn betrouwbaarheid, echter is het wel iets om te onderzoeken. Uit het pers bericht van htc bleek namelijk dat de samenwerking met i-mate gestopt was :)

Ik ga even op onderzoek uit :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

haha, nou, we horen het wel weer. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Anoniem: 79879 schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 23:49:
haha, nou, we horen het wel weer. ;)
Ik denk dat hij wel op de planning stond bij i-mate maar door dat de samenwerking stop gezet is, zal hij niet meer door i-mate uitgebracht worden. Dit zelfde is gebeurd met de Hermes. Die zou de i-mate jasjam gaan heten, maar dit is opgeheven door dat de samenwerking niet meer bestaat. Ik denk dat je er dus vanuit kunt gaan dat de i-mate versie niet komt.
"HTC will continue to support its operator-branded products and OEM partners as a key priority. Within this continuation of support to OEM partners it must be emphasized that i-mate will stop all future activities with HTC within several weeks. They will end all activities around Windows Mobile products from HTC. Any information on future steps from i-mate concerning other models, platforms or manufacturers is not known at this stage."
http://www.htcclub.net/en/toonnieuwsartikel.php?ID=148

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo te zien heb je gelijk ja. ;)

• DaannO
Nogmaals een review van de MTeoR: http://msmobiles.com/news.php/5462.html

Ik heb trouwens vernomen dat deze smartphone gepland staat om in week 34/35 uittekomen in Nederland :)

• DaannO
I-Mate gaat ook de Breeze nog uitbrengen onder zijn eigen naam. Zie de product pagina van de I-Mate SPJAS

Afbeeldingslocatie: http://www.clubimate.com/productimages/devices/SPJAS_techdetail_1.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door DaannO op 24-08-2006 18:10 ]

• Kaspers
Dankje DaannO, is verwerkt in de TS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruto
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-05 12:01

bruto

Druktemaker.

Zijn er mensen die dit toestel inmiddels voor langere tijd in gebruik hebben en hier een omschrijving van vooral de eventueele negatieve kanten van de MTeoR kunnen geven?
Welke dingen gaan irriteren na 2 weken gebruik, en lees je derhalve niet in reviews?

The more you know, the more you know you don't know.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Volgens mij is deze nog niet inde winkels te vinden. Online is hij nog realtief duur en ook nog bijna nergens te verkrijgen. Dus gebruikerservaring laat nog even opzich wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruto
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-05 12:01

bruto

Druktemaker.

Hmm, ik vind de prijs nog wel meevallen eigenlijk;
€449 inclusief BTW en verzending bij PDAShop/Smartphoneshop.
Maandag moet ik hem installeren voor een klant van ons (babbelen met exchange) en dan hoop ik een goed oordeel te hebben en over te kunnen gaan tot aanschaf.

EDIT:
Ik heb ondertussen een kleine 10 prijzen toegevoegd aan de pricewatch!

[ Voor 19% gewijzigd door bruto op 30-09-2006 11:16 ]

The more you know, the more you know you don't know.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Hij is inmiddels te vinden in de winkels. De Mteor van HTC ligt er en hij is normaal geprijsd. Ongeveer zo iets als een D900 :) Erg mooi ding, maar hij wel wat breed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

weet iemand al iets meer over de prijzen?, ik vind het wel een leuke opvolger voor mijn spv e200 alleen ik wil er eigenlijk wel een radio, 2.0mp cam, evt wifi en gps op hebben...
dan lijkt de HTC Artemis 100 misschien meer iets voor mij

hmzz deze post is dus eigenlijk vrij overbodig :X

nouja toch een leuk telefoonje dit... heeft iemand hem al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Ik zit alweer verder te kijken naar de Imate SPL...
Vind deze alweer veel minder interessant :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Kaspers schreef op donderdag 09 november 2006 @ 21:20:
Ik zit alweer verder te kijken naar de Imate SPL...
Vind deze alweer veel minder interessant :P.
wat heeft die zoveel meer dan? behalve de prijs...
hij is wel lekker dun btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
En qua looks vind ik hem echt erg mooi..
Hier staat een mooie review van het apparaat..
Misschien leuk er een topic over te openen...

Afbeeldingslocatie: http://www.modaco.com/content/manual_uploads/spl/spl-withi320.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.modaco.com/content/uploads/post-1-1161950883.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.modaco.com/content/manual_uploads/spl/spl-keypad.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158282

Even een vraag aan iemand die em heeft;

-UMTS/bluetooth, kan je gemakkelijk internetten op je laptop met dit ding via bluetooth/umts?
-Werkt tomtom 6 op dit apparaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corrado20vt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-06 22:30
Ik vraag me echt af wanneer de orange variant eindelijk komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24719

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareHugo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-04-2022

SquareHugo

Eublepharis Macularius

Heb sinds een paar dagen de HTC MTeoR, maar wat me opvalt is dat tot nu toe de gegevensverbinding op de 1 of andere manier gereset wordt (en dus niet meer werkt) na een harde reset, ondanks dat alle applicaties keurig zijn afgesloten. Moet dan weer opnieuw de Dataverbindingen van T-Mobile activeren, iemand anders ook deze rare bug?

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KSH
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-06 12:02

KSH

Heb de HTC Mteor gisteren aangeschaft en zit met het volgende probleem. Ik heb altijd een SPV C500 gehad. Echter als ik de software voor de C500 op de Mteor installeer, dan wordt vaak het beeld kleiner (bv. pocket minigolf, fullhand casino)

Ik weet dat dit iets te maken heeft met het feit dat de Mteor een QVGA scherm heeft (en de C500 waarschijnlijk niet).

Weet iemand hoe dit op te lossen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dothan
  • Laatst online: 13-12-2021
Is het mogelijk om er Windows Mobile 6 op te installeren?

┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dothan
Weet iemand ook of dit toestel een 4GB micro SD kaartje ondersteund?

• DaLuca
  • Laatst online: 29-07-2024
Dothan schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 00:34:
Ben ik ook wel benieuwd naar...

Computers; de meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dothan
Er wordt hier weinig gereageerd. Zijn er wel Tweakers met ervaring met dit toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:20

Entity

9000rpm

Ik heb een Mteor, ben er eigenlijk wel tevreden mee. Wel een klein ergernisje, ik weet niet of meer mensen hier last van hebben:
Als ik mijn netwerkinstellingen op handmatig zet en een handmatig een netwerk selecteer, krijg ik steevast de melding dat de settings niet opgeslagen kunnen worden. Toch lijkt hij het wel te onthouden...

Verder kwam ik laatst op internet een Micro-SD WLAN kaartje tegen (Zie hier), iemand een idee of dit ding in NL ergens te krijgen is? En of de Mteor dit ondersteunt?

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:35
Sorry voor de kick, maar misschien wel erg leuk voor Mteor bezitters

officieel van HTCis er geen mobile 6 rom.

Echter gebruikers van xda developers hebben een windows 6 rom ontwikkelt. Deze is nog in soort van beta maar draait super snel!
Zie http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=366646
Ze zijn nog steeds bezig met het optimaliseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119722

Dothan schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 00:34:
Ja, Check this

Afbeeldingslocatie: http://forum.xda-developers.com/attachment.php?attachmentid=69490&d=1202421180

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLuca
Na een eindeloze speurtocht niets gevonden...

Ben namelijk op zoek naar een (registry) tweak die het mogelijk maakt de applicatie achter de explorer toets (favorieten in PIE) te veranderen in bijvoorbeeld het starten van Opera.

Many thanks in advance!

meteen een klein kickje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dothan
Die windows mobile 6 is zeker in het engels? Is het aan te raden deze te installeren, of zijn er te veel risco's.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=376256 op dat forum is ook te lezen dat er dual sim cards zijn, werkt dit ook met nederlandse SIM's? Heeft iemand het uberhaupt werkend met een telefoon?

[ Voor 61% gewijzigd door Dothan op 16-03-2008 01:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:35
Durf de stap met WM6 nog niet aan. Is er iemand die overigens nog een nl rom voor dit toestel kan vinden?? Op de htc site is dit toestel opeens verdwenen, zelf registreren met imei lukt niet. Op de qtek site staat dit toestel er ook niet tussen. Eignelijk zie alle modellen behalve deze. En ik heb even hard een NL rom nodig 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLuca
Heb ik ook last van...

HTC via website contacteren mag ook niet baten. Ik heb namelijk na 2 weken nog geen antwoord gehad op mijn vraag betreffende de verdwijning van de Mteor en daarmee ook de roms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dothan
Dothan schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 18:16:
Die windows mobile 6 is zeker in het engels? Is het aan te raden deze te installeren, of zijn er te veel risco's.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=376256 op dat forum is ook te lezen dat er dual sim cards zijn, werkt dit ook met nederlandse SIM's? Heeft iemand het uberhaupt werkend met een telefoon?
Zijn er meer mensen die hier ervaring mee hebben? Ik heb een ROM op internet gevonden, maar ik vraag me af of het de moeite waard is.

Pagina: 1