Ik heb een spire orb gekocht en zie dat er een blauw plakkertje op zit met pasta. Die heb ik eraf gehaald zodat de witte pasta zichtbaar is. Nu twijfel ik of ik die er wel zo af moest halen. Kan iemand mij ff helpen.
Als het goed is zit er van die roze troep op, van dat kauwgum achtige zooi. Ik zou je aanraden deze troep er af te halen, en er goede pasta op te smeren. Een heel klein beetje op je core smeren, en dan cooler er op. Mijn mening over de spire orb : Hij maakt na een maand draaien al herrie bij het aanzetten van de pc. (De eerste 2 min) is erg irritant. Ik heb vandaag een SuperOrb op mijn Duron gezet, damn wat een turbine sound, maar ik kan er mee leven.
Vergeet niet 1 ding.....deze jongen heeft waarschijnlijk nog nooit zo'n kooler erop gezet en dit is nou net geen instapmodel!
Ik zou uitkijken, want die net orb's hebben een ronde onderkant....ennneeeeh ik heb er nu een hartstikke mooie sleutelhanger bij!!! (core kapot)
Need I say more???
Kijk eens op www.xs4all.nl/~iwantje (ff niet op de navi balk letten, nog mee bezit) met een standaard koelblok en een ieeetsje grotere ventilator heb ik er nu toch heel veel graadjes af...