Sinds vorige week zondag is ons huis voorzien van een logé; Cooper. Cooper is een vier jarige Weimaraner en is de hond van mijn zwager en zus die nu op vakantie zijn. Iets wat Weimaraners uniek maakt is hun mimiek. Deze honden hebben een sterke uitdrukking in hun kop en hun gemoedstoestand is perfect af te lezen in hun grote variatie gezichtsuitdrukkingen.
Deze heb ik dan ook geprobeert vast te leggen. Heel simpel achter in de tuin met een Fujifilm Finepix S5500. Camera op automatisch en fotograferen die kop!
01

Onbewerkte foto.
02

Deze heb ik in Photoshop bewerkt, enkel de niveau's automatisch gecorrigeerd.
03

Hier heb ik de foto gecropt (overtollige bovenzijde weg) en heb ik wat met de kleuren geprobeert te doen. Helaas, de kleuren vind ik niet echt sprekend, graag advies.
04

Deze foto is onbewerkt. De achtergrond is niet echt geweldig. Deze wil ik gaan bewerken zoals de foto hier beneden, nr. 5. Mochten er andere ideeën zijn dan die hier beneden, shoot.
05

Deze heb ik omgezet naar z/w. In Photoshop de laag gedupliceerd en Cooper uitgesneden zodat ik de achtergrond kun vervagen middels 'bewegingsonscherpte'. Deze foto vind ik het mooist
Deze heb ik dan ook geprobeert vast te leggen. Heel simpel achter in de tuin met een Fujifilm Finepix S5500. Camera op automatisch en fotograferen die kop!
01

Onbewerkte foto.
02

Deze heb ik in Photoshop bewerkt, enkel de niveau's automatisch gecorrigeerd.
03

Hier heb ik de foto gecropt (overtollige bovenzijde weg) en heb ik wat met de kleuren geprobeert te doen. Helaas, de kleuren vind ik niet echt sprekend, graag advies.
04

Deze foto is onbewerkt. De achtergrond is niet echt geweldig. Deze wil ik gaan bewerken zoals de foto hier beneden, nr. 5. Mochten er andere ideeën zijn dan die hier beneden, shoot.
05

Deze heb ik omgezet naar z/w. In Photoshop de laag gedupliceerd en Cooper uitgesneden zodat ik de achtergrond kun vervagen middels 'bewegingsonscherpte'. Deze foto vind ik het mooist
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.